112 نیروی ارتش روسیه در سوریه کشته شده اند خبرنگاران

به گزارش سفر به کیش، یک مقام پارلمانی روسیه گفت که از سال 2015 به این سو 112 نیروی نظامی این کشور در سوریه کشته شده اند.

112 نیروی ارتش روسیه در سوریه کشته شده اند خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، آندریه کراسوف معاون اول رئیس کمیسیون دفاع در مجلس روسیه (دوما) گفت که از زمان ورود نیروهای نظامی این کشور به سوریه، 112 تن از آن ها کشته شده اند.

به نوشته روسیا الیوم، او در نشست میان این کمیسیون با کمیسیون بهداشت مجلس، گفت که طبق اعلامیه ها و بیانیه های وزارت دفاع روسیه این تعداد نیرو در سوریه کشته شده اند.

نیروهای نظامی روسیه از تاریخ 30 سپتامبر 2015 بنا به درخواست دولت سوریه، عملیات نظامی علیه گروهک های تروریستی در این کشور را شروع نموده ند. نیروی هوایی روسیه طی این سال ها سهم قابل توجهی در پشتیبانی هوایی از نیروهای زمینی داشته است. بخش اصلی نیروهای پیاده نظام روسیه نیز در گشت زنی و فرایند نظارت بر فرایند آتش بس ها حضور دارند.

بسیاری از حملات تروریست ها به نیروهای روس نیز در جریان همین گشت زنی ها و نظارت بر آتش بس صورت می گیرد.

سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در نهم مهر ماه در سالگرد اعزام نیروهای این کشور به سوریه در یک کنفرانس خبری گفته بود که اعزام نیرو به سوریه، اعتبار روسیه را تقویت نموده و نفوذ بین المللی آن را افزایش داده است و همچنین کوشش های رقبای ژئوپولیتیک را برای منزوی کردن سیاسی و دیپلماتیک روسیه را ناکام گذاشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1532

به "112 نیروی ارتش روسیه در سوریه کشته شده اند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "112 نیروی ارتش روسیه در سوریه کشته شده اند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید