وزیر علوم درگذشت دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه خواجه نصیر را تسلیت گفت

به گزارش سفر به کیش، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی، درگذشت پنج تن از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در سانحه تصادف اتوبوس زائران اربعین حسینی(ع) در عراق را تسلیت گفت.

وزیر علوم درگذشت دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه خواجه نصیر را تسلیت گفت

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیغامی، سانحه تصادف اتوبوس زائران اربعین حسینی(ع) در عراق که منجر به فوت پنج تن از دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی شد، تسلیت گفت.

براساس این گزارش ، در متن پیغام تسلیت منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

در ایامی که در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی هستیم و شاهد حضور مردم ایران از جمله دانشجویان و دانشگاهیان در راهپیمایی بزرگ اربعین می باشیم؛ با کمال تأسف باخبر شدیم که پنج تن از دانش آموختگان و دانشجویان عزیز در سانحه تصادف در خاک عراق به رحمت حق پیوسته اند. قاعده هستی و دنیای فانی بر آمدن، اندکی ماندن و سپس کوچ کردن به سوی معبود است. این مشیت الهی، قانون محتوم و تخلف ناپذیر این دنیاست، آنچه مهم است چگونه ماندن، زیستن و چگونه رفتن است. نام و یاد این عزیزان را گرامی می داریم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به یکایک خانواده های بزرگوار ایشان؛ از درگاه خداوند متعال، علو درجات، مغفرت و شادی روح آن مرحومین را مسئلت و برای تمامی بستگان آنها صبر و سلامتی آرزو دارم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 464

به "وزیر علوم درگذشت دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه خواجه نصیر را تسلیت گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر علوم درگذشت دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه خواجه نصیر را تسلیت گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید