پرستار علی پرستار مادرش هم شد

به گزارش سفر به کیش، مرگ تراژیک علی انصاریان در روز مادر، با توجه به احساس عجیبی که او همیشه نسبت به مادرش داشت، حالا یک نماد عشق فرزند و مادری آفریده است.

پرستار علی پرستار مادرش هم شد

به گزارش خبرنگاران ، بعد از درگذشت او، همه ایران نگران مادر علی شدند. ویدئوهای زیادی از انصاریان منتشر شد که در آن درباره مادرش حرف می زند و حتی در یکی از این گفت وگوها تاکید می کند خدا او را زودتر از مادرش ببرد. این فضای احساسی عمیق بین علی و مادرش، ناگفته پیدا بود بعد از مرگ او تبدیل به یک کابوس سخت خواهد شد. در روزهای گذشته اخبار بدی درباره شرایط مادر علی منتشر شده است. پس از مرگ علی، شرایط او وخیم شد به شکلی که پرستاران مجبور شدند از آمپول آرام بخش استفاده کنند. همچنین صبح پنجشنبه در مراسم خاکسپاری علی، بار دیگر حال مادرش خراب شد تا با آمبولانس به بیمارستان منتقل شود. در حال حاضر مادر علی در منزل به سر می برد ولی تحت مراقبت. پرستار علی که در بیمارستان فرهیختگان 24 ساعت مراقب انصاریان بود و حتی با خانواده او و مادرش ارتباط احساسی پیدا کرده بود، بعد از فوت این چهره محبوب، پرستار اختصاصی مادرش هم شد. او کلا در کنار مادر علی است و به شدت از او مراقبت می کند. همچنین اورژانس به خوبی همکاری کرده و دو بار به موقع آمبولانس را برای انتقال او فرستاده است. حامد اژدری داماد خانواده انصاریان در این باره می گوید: روزهای سختی را سپری می کنیم. متاسفانه علی را از دست دادیم و حال مادر علی هم زیاد خوب نیست. خیلی مراقب او هستیم. نمی دانم چطور این شرایط سخت را توصیف کنم. همه شوکه هستیم و هنوز باور نمی کنیم علی را از دست داده ایم. او درباره مراسم خاکسپاری علی هم می گوید: خدا را شکر ماموران نیروی انتظامی خیلی خوب مدیریت کردند. تاکید ما این بود که کسی نیاید. خیلی خوب مساله مدیریت شد.

او درباره برگزاری دیگر مراسم ها برای علی توضیح می دهد: ما مراسم سوم و هفتم را برگزار نمی کنیم و تمام هزینه های آن صرف امور خیریه می شود. درگذشت علی و مهرداد باعث شد تا همه یک بار دیگر متوجه شوند این بیماری شوخی نیست. به خاطر کرونا تصمیم گرفتیم مراسمی برگزار نکنیم. حتی رفت و آمدها به خانه مادر علی را محدود کرده ایم که خدای ناکرده مسئله ای برای ایشان به وجود نیاید.

حامد اژدری در پاسخ به این سوال که چرا علی را به جای قطعه نام آوران در قطعه 222 خاک کردند و آیا این وصیت خود او بود، جواب می دهد: علی هر هفته به مزار پدرش می رفت. ما به خاطر همین تصمیم گرفتیم که او را در کنار حاج آقا به خاک بسپاریم. این خواسته خود علی هم بود. داماد خانواده انصاریان حرف های خود را اینطور تمام می کند: واقعا باور نمی کردیم بعد از مهرداد، علی را هم از دست بدهیم. همه کار کردیم ولی نشد که نشد. به جرات می گویم تمام قرص ها و آمپول های مورد نیاز تکمیل شد ولی متاسفانه ویروسی که به آن مبتلا شدند، ویروسی بود که از بین نرفت.

سعید اکبری - گروه ورزش / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1464

به "پرستار علی پرستار مادرش هم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرستار علی پرستار مادرش هم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید