راهنمای خرید هدیه برای پدر

به گزارش سفر به کیش، پدر نهایت انسانیت و مردانگی است. پدر هر کس از دید او بهترین پدر دنیاست. به همین دلیل خیلی ها دوست دارند نه تنها برای هدیه روز پدر بلکه به مناسبت های مختلف بهترین کادو را به پدر یا پدربزرگ خود بدهند. اما وقتی قبل از عید نوروز، شب یلدا یا حتی روز تولد پدر پیش او بروید و از او بپرسید: بابا، چی دوست داری برات کادو بگیرم؟ معمولا چنین جوابی می شنوید: بابا جون من چیزی لازم ندارم. پولاتو پس انداز کن. با این حال اگر شما هم دوست دارید یک هدیه برای پدر خود بخرید و احتمال شنیدن چنین جوابی را می دهید، ما در خبرنگاران مگ با نوشتن این راهنمای خرید هدیه برای پدران به فکرتان بوده ایم.

راهنمای خرید هدیه برای پدر

گوشی موبایل و لوازم جانبی

سابق بر این بود که پدرها در مقابل تکنولوژی مقاومت می کردند. حالا نود درصدشان در گروه های تلگرامی عضو هستند و با بقیه اعضای خانواده به وسیله گوشی های موبایل شان معاشرت می نمایند. بگذریم که این روزها موبایل تبدیل به یک وسیله ضروری شده است. برای تماس تلفنی، برای چک کردن پیغام ها و ایمیل ها، برای نزدیک شدن به دنیا به وسیله خواندن خبرها و جست وجوی گوگل. یک گوشی هوشمند که کاربری ساده ای داشته باشد یک هدیه خوب برای پدران می تواند باشد.

گوشی هوآوی مدل Y7p ART-L29 این ویژگی را دارد. اول این که دو سیم کارت می خورد و 64 گیگابابت حافظه داخلی دارد که برای پدرها مفید است. از یکی برای محیط کار می توانند استفاده کند و آن یکی برای شبکه های اجتماعی و خانواده باشد. نمایشگر و سخت افزارش هم جزو نقاط قوتش هستند که برای پدران مهم است.

این روزها اگر گوشی موبایل دارید حتما به فکر تهیه یک پاوربانک هم باید باشید. پاوربانک هم هدیه ای با قیمتی مناسب در این طبقه بندی است. در ترافیک وقتی شارژتان تمام می شود، یا در طول جهت وقتی به سفر می روید پاوربانک یکی از چیزهایی است که خیلی به درد می خورد. پدر خود من اخیرا جلوی تلویزیون هم از پاوربانکش استفاده می نماید چون نه می تواند از تلویزیون دل بکند و نه سیم شارژر آنقدر بلند است که به مبل جلوی تلویزیون برسد! پاوربانک های انرجایزر با ظرفیت 10000 میلی آمپرساعت هدیه ای خوب برای پدران است که این روزها به موبایل شان معتاد شده اند.

تبلت و کتابخوان

پدرانی که اهل تکنولوژی و کارهای مهندسی هستند یا حتی پدرانی که بازنشسته شده اند و در خانه به دنبال سرگرمی می گردند از داشتن انواع تبلت خرسند می شوند. البته این یکی هدیه لاکچری محسوب می شود و باید برایش هزینه کنید. کف هزینه تان از 2 میلیون و خرده ای آغاز می شود و تا قیمت باورنکردنی شصت و چند میلیون هم می توانید تبلت پیدا کنید. ولی تجربه نشان می دهد اگر پدرتان نمی خواهد برای کارهای مهندسی یا هنری از تبلت اش استفاده کند همان تبلت های بین 2 تا 4 میلیون تومان با یک حافظه و سخت افزار مناسب برای پدرها گزینه خوبی هستند. تبلت های گران تر امکانات سخت افزازی بیشتری دارند مخصوص کسانی از آن ها برای خلق آثار هنری یا کارهای سنگین دیگر استفاده می نمایند. تبلت خوبی که می توانیم به شما پیشنهاد دهیم، تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 8.0 2019 است که هرچند تبلت جدیدی نیست اما با توجه به قیمتش از کیفیت خوبی برخوردار است و احتمالا می تواند جوابگوی احتیاجهای پدرتان باشد.

اگر پدرتان اهل مطالعه است و علاقه مند به تجربه تکنولوژی های جدید، پیشنهاد می کنیم که برای اون یک کتابخوان فیدیبوک هدیه بخرید. پدرتان با این هدیه به هزاران کتاب الکترونیکی و صوتی دسترسی خواهد داشت و هر کجا که باشد، می تواند به کار مورد علاقه اش یعنی مطالعه مشغول شود. به این ترتیب نه تنها او را خرسند می کنید، بلکه به حفظ محیط زیست و قطع شدن کمتر درختان برای فراوری کاغذ هم یاری عظیمی نموده اید.

پرینتر

احتمالا در نظر اول فکر می کنید که ماشین های اداری فقط به درد سر کار می خورند و چرا آدم باید برای پدرش وسیله ای را بخرد که در محل کارش موجود است؟ می توانم برایتان یک مثال شخصی بزنم. پدرم برای پر کردن و پرینت دریافت اظهارنامه مالیاتی مجبور بود دائم نسخه پی دی اف را روی فلش بریزد و به فتوکپی محل ببرد تا برایش پرینت بگیرند. یا آخر شب یادش می افتاد که برای کار اداری فردایش کپی شناسنامه لازم دارد. همه این ها باعث شد برای تولدش از ما بخواهد که برایش پرینتر بخریم. درنتیجه پرینتر به خصوص اگر کپی هم بگیرد جزو آن چیزهایی است که پدرها ممکن است دوستش داشته باشند و به کارشان بیاید. پرینترهای لیزری سریع تر هستند ولی خب قیمت شان گران است. برای هدیه روز پدر با یک پرینتر جوهرافشان هم کارتان راه می افتد.

پرینتر جوهرافشان اپسون که قابلیت نصب مخزن جوهر هم دارد می تواند گزینه خوبی برای هدیه دادن به پدرتان باشد. اگر هم خواستید بیشتر هزینه کنید سراغ پرینترهای لیزری بروید. مثل پرینتر لیزری HP که چند کاره است.

لوازم شخصی برقی

دیگر گفتن ندارد که یکی از بهترین هدایا برای پدرها همواره ماشین ریش تراش است. پوست صورت شان از تیغ زدن های پیاپی خراب نمی شود. ریش تراش ها هم البته انواع لاکچری پیدا نموده اند. یعنی ممکن است برای خرید یک ریش تراش برای پدرتان مجبور شوید بیش از 3 میلیون تومان هزینه کنید. البته در زمینه ریش تراش یک بار هزینه می کنید و برای مدت طولانی از آن استفاده می کنید در نتیجه بهتر است احتیاجهای پدر را بسنجید. آیا فقط یک ریش تراش عادی برای استفاده روزمره می خواهد یا ریش تراشی که سری های مختلف داشته باشد. اگر پدر سختگیری دارید هم به برند ماشین ریش تراش دقت کنید و هم به تعداد کارهایی که می تواند انجام بدهد.

ماشین های اصلاح بدن برای آقایان هم چند وقتی است که مد شده است. فکر نکنید که برای پدرها هدیه عجیبی است. بلند شدن موهای بدن به خصوص در تابستان آدم را کلافه می نماید. به جای استفاده از قیچی برای کوتاه کردن موها قاعدتا راحت تر هستند که از یک ماشین استفاده نمایند. درنتیجه این هم یکی از کالاهایی است که برای هدیه روز پدر می تواند جالب باشد. ماشین اصلاح بدن فیلیپس یکی از برندهای فعال در این محصول است که می توانید آن را با قیمت مناسب بخرید.

عطر و ادوکلن

بخشی از خوش پوشی آقایان به بوی ادوکلن شان برمی شود. از وقتی یادم می آید بعد از رفتن پدرم سر کار تا مدت ها پیچیدن بوی ادوکلن اش در خانه مایه آرامش بود. این یکی از شیک ترین و دوست داشتنی ترین هدایا برای پدرهاست. فقط باید موقع انتخابش دقت کنید. اگر پدرتان سال ها از یک برند استفاده نموده طبعا همان برند خودش را ترجیح می دهد. اما پدرهایی هستند که دوست دارند بوهای متنوع را امتحان نمایند. برای آن ها دست تان باز است تا از میان ده ها و صدها برند با قیمت های متفاوت عطر و ادوکلن تهیه کنید.

بیشتر آقایان عطرهای تلخ یا گس خنک را ترجیح می دهند. می توانید ادوتویلت مردانه هوگو باس را برای هدیه روز پدر امتحان کنید. اگر هم پول تان به خرید ادوکلن های فرانسوی و ایتالیایی نمی رسد ادوتویلت های محصول امارات خرید مقرون به صرفه ای است که استفاده روزانه هم دارد و برای مناسبت های مختلف می شود به پدر هدیه داد. به خصوص اگر پدرتان اهل ورزش هم باشد از چنین هدیه ای استقبال خواهد نمود که بتواند با دل راحت و بیشتر از آن استفاده کند. ادوتویلت مردانه امپر پرایو مدل Fortune با رایحه تند و شیرین کاملا متفاوت از هوگو باس می تواند یکی از گزینه هایتان باشد.

ابزار سلامت

پدرها وقتی کمی پا به سن می گذارند روی سلامتی شان وسواس بیشتری پیدا می نمایند. به محض این که سرشان گیج می رود یا دست شان درد می گیرد نگران می شوند که نکند قند یا فشارشان بالا رفته باشد. طبیعی هم است که بیشتر مراقب خودشان باشند. شما به جای مراجعه مدام به پزشک برای گفتن فشار یا قندخون حالا می توانید همه این ها را در خانه تان داشته باشید.

دستگاه فشارخون یا همان فشارسنج تقریبا به یکی از واجبات در خانه ی پدر و مادرها تبدیل شده است. پدر خودم به محض این که فشارش را می گیرد خوردن خیارشور را در خانه قدغن می نماید یا به نمک خورش اضافه می نماید. پدران تان از دریافت یک دستگاه فشار خون به عنوان هدیه روز پدر ابراز رضایت می نمایند چون متوجه می شوند شما به سلامتی شان اهمیت می دهید. فشارسنج دیجیتالی اسمارت پلاس از آن دستگاه هایی است که خیلی راحت می شود با آن کار کرد.

به همه آن دلایلی که خرید دستگاه فشار خون به عنوان هدیه برای پدرعظیم یا پدر جذاب است، خرید دستگاه قند خون هم می تواند فکر خوبی باشد. به خصوص اگر در خانواده ای زندگی می کنید که به شیرینی جات علاقمند هستند. قند یکی از آن بیماری هایی است که خطرش به شدت در کمین است. خوردن نوشابه و قند و شیرینی همه عواملی هستند که ممکن است باعث شوند قند از حالت طبیعی فراتر رود. چک کردن قند با این دستگاه های تازه کار ساده ای است. البته از آن هدایای ریسکی است چون امکان دارد پدرتان هر روز به فکر آزمایش قند همه اعضای خانواده بیفتد و کم کم خرید شکر و قند متوقف شود!

لوازم جانبی خودرو

همواره پدرهایی هستند که خانواده شان معتقدند ماشین شان را از هر چیزی در دنیا بیشتر دوست دارند! البته چنین تصوری حقیقت ندارد ولی برای پدران، ماشین شان یکی از مهم ترین چیزهای دنیا است. درنتیجه اگر می خواهید پدرتان را خرسند کنید به ماشین اش بها بدهید. در این دوره و زمانه یکی از وسایل مهم برای هر ماشینی داشتن قفل فرمان یا پدال است. فکر نکنید هدیه دادن قفل فرمان و پدال کار عجیبی است. به خصوص که قیمتش هم باعث می شود قفل فرمان تبدیل به یک هدیه ارزشمند شود. قفل فرمان های انواع و اقسام دارند اما همچنان هواداران مدل کلاسیک و ساده ی آن ها بیشتر هستند. قفل فرمان جی اس اس یک نمونه کلاسیک است که هم سبک است و هم امنیت خوبی دارد و به راحتی می شود از آن استفاده کرد.

پدرها اصولا حوصله در صف ایستادن ندارند اما از طرف دیگر برایشان تمیزی ماشین شان مهم است. اگر به پدرتان پیشنهاد بدهید که یک روز تعطیل ماشینش را تمیز می کنید بدون شک آن را در حد یک هدیه درجه یک تلقی خواهد نمود. حالا می توانید بدون این که خودتان دست به سیاه و سفید بزنید به پدرتان یک کارواش هدیه بدهید! کارواش های جدید قابل حمل هستند و بدون استفاده از آب یا با مصرف خیلی کم آب ماشین را خیلی خوب و تمیز می شویند. کارواش اکتیو تولز یک نمونه از این کارواش هاست که می تواند یک هدیه روز پدر خوب باشد.

ابزار برقی

کدام پدری را می شناسید که دلش نخواهد با وسایل برقی ور برود؟ و یکی از وسایل برقی کلاسیک در جعبه ابزار هر پدری دریل است. شاید باورتان نشود ولی دریل هم جزو هدایای گران قیمت و ارزشمند است. دریل های جدید کیف و خط کش و وسایل دیگری هم همراه شان است که آن ها را تبدیل به یک وسیله جذاب برای استفاده می نماید. دریل چکشی آ.ا.گ یک دریل باکیفیت و مناسب است.

کسی فکرش را هم نمی نماید که دستگاه چسب هم ممکن است گزینه ای برای هدیه روز پدر محسوب شود اما واقعیت این است اگر پدرتان کارهایی شبیه نجاری انجام می دهد یا در خانه به تعمیرات مشغول است، دستگاه چسب حرارتی به کارش می آید. این دستگاه ها به مصرف نماینده یاری می نمایند بدون این که جایی کثیف شود یا دردسرهای دیگری از این قبیل، به سادگی بتوانید از چسب های قوی استفاده کند. چسب حرارتی تفنگی سومو میان دستگاه های چسب حرارتی برند خوبی است.

ابزار غیربرقی

این که پدرها عاشق تعمیر وسایل خانه هستند، به خصوص اگر بازنشسته باشند یا کارشان در خانه باشد، بر هیچ کس پوشیده نیست. برای تعمیر وسایل مختلف همواره به پیچ گوشتی های متنوع احتیاج است. یک کیف ابزار با پیچ گوشتی های متفاوت می تواند هدیه هیجان انگیزی برای پدرتان باشد تا تمام وسایل خانه را یک بار باز و بسته کند. ترجیحا برند معتبری را انتخاب کنید چون وسایلی مثل پیچ گوشتی و فازمتر هر چه از برند معتبرتری باشند، مطمئن تر هستند و کارآیی شان هم بهتر است. مثلا کیف پیچ گوشتی های 46 تایی بوش می تواند حسابی پدرتان را غافلگیر کند.

پسربچه ها از بچگی از پدران شان اسم جعبه آچار بکس را شنیده اند. از همین جا می شود متوجه شد که آچار بکس یکی از آن وسایلی است که پدران به آن علاقه دارند. آچار بکس برای باز کردن هر جور مهره ای به کار می آید. به خصوص این کیف های جدید آچار بکس که شامل انواع و اقسام آچار برای باز کردن و بستن هر جور پیچ و مهره ای است. این هم جزو آن هدایایی است که برای پدران اهل فن هیجان انگیز و جذاب خواهد بود.

کیف و کفش

خرید لباس برای پدرها کار سختی است. هر پدری حساسیت های خودش را روی رنگ و جنس پارچه دارد. این که پیراهن مردانه رسمی بپوشد یا تی شرت. نه فقط برای پدرها که خرید لباس برای هر کسی کار دشواری است. باید خیلی هم سلیقه باشید یا سلیقه اش دست تان باشد. تازه این ها به جز مشکل سایز است. اما در عوض کیف یکی از آن چیزهایی است که راحت می شود انتخاب کرد و خرید. کیف های چرم از قدیم الایام یکی از نشانه های شیک پوشی به روش کلاسیک بوده است. دست دریافت کیف پول و سوییچ و غیره هم برای پدرها کار سختی است. در نتیجه می توانید به کیف های چرمی اداری به عنوان گزینه ای برای هدیه روز پدر فکر کنید. ترجیح خود من رنگ کلاسیک قهوه ای برای چرم است. با این حال با توجه به کفش و شیوه ست کردن پدر می توانید به هر رنگی دوست دارید برایش کیف بخرید.

کفش چرم مردانه همواره شیک است. نه فقط با کت و شلوار که با شلوار پارچه ای هم ست می شود. کفش چرمی از آن هدایایی است که همواره پدرها را خرسند می نماید. خریدنش هم به نسبت بقیه پوشاک کار ساده تری است. فقط کافی است سایز پای پدرتان را از بقیه کفش هایی که دارد متوجه شوید. به این نکته هم توجه کنید که سایز کفش های کتانی ممکن است با کفش های کلاسیک مردانه کمی متفاوت باشد. باید کفش چرم طبیعی را پایتان کنید تا ببینید علاوه بر زیبایی چقدر نرم است و پایتان در آن احساس راحتی می نماید. کفش ژست مدل های چرم مردانه شیکی فراوری می نماید که می توانید به عنوان هدیه خریداری کنید.

ساعت مچی

این یکی گزینه ای است که احتمالا برای هدیه روز پدر همه به آن فکر می نمایند. پدرهای دقیق ما قطعا از هدیه دریافت ساعت مچی لذت می برند. ساعت هدیه ای شیک و رسمی است. برندهای متنوعی در بازار وجود دارد که با قیمت های مختلف می توانید ساعت موردنظرتان را بخرید. پدرها البته ساعت های کلاسیک تر را ترجیح می دهند. احتیاجی نیست ساعت هایی بخرید که کورنومتر و عقربه های متعدد دارد. در خصوص این که پدرتان بند چرمی را ترجیح می دهد یا فلزی باید به سلیقه و استایل لباس پوشیدنش توجه کنید.

اگر پدرتان لباس رسمی می پوشد و کلاسیک تر است ساعت رومانسون انتخاب مناسبی بنظر می رسد. شیک و ساده است و در عین حال از برندی معتبر. اما پدرهایی هم داریم که ساعت های اسپورت را ترجیح می دهند. برند ژاپنی درجه یک کاسیو بهترین انتخاب است. ساعتی که هم به دلیل صفحه تیره ست کردنش با لباس های جین راحت است و همزمان شمایلی دارد که هم با لباس های کلاسیک می شود آن را پوشید و هم با لباس های اسپورت.

اکسسوری

باز هم یکی دیگر از هدایای متداول برای پدرها با قیمت مناسب و البته کارآمد که می توانند از آن استفاده نمایند. کیف دستی هدیه شیک و مناسبی برای پدران است به خصوص اگر نمی خواهید گرفتار هزینه های زیاد شوید. کیف پول های جادار بگیرید که علاوه بر پول بشود کارت بانکی و کارت حمل و نقل عمومی هم در آن گذاشت. تنوع کیف پول ها در بازار زیاد است. اگر پدرتان کیف عظیم چرمی هم دارد کیف پولش را همرنگ آن تهیه کنید. خوبی کیف دستی چرم ما این است که بخش های زیادی دارد و هر کدام را می شود برای پول یا یک سری کارت ها در نظر گرفت بدون این که گیج شد. شکیل است و جنس خوبی هم دارد.

هر چند دیگر کراوات زدن روزمره به جز برای بعضی اقشار مرسوم نیست اما به هر حال برای بعضی مناسبت های رسمی و مجالس مثل شرکت در عروسی ها همچنان پدرها از پاپیون و کراوات استفاده می نمایند. انتخاب کراوات برخلاف چیزی که بنظر می رسد کار ساده ای نیست. ست کردن آن با کت و شلوار و پیراهن خیلی مهم است. از طرف دیگر جنس کراوات را هم باید در نظر بگیرید. کراوات های براق ساتن زیاد مناسب پدرها نیستند. یک کراوات کلاسیک به رنگ سورمه ای بهترین هدیه برای پدر است.

کتاب و مجله

اگر پدرتان اهل کتاب باشد لابد کتاب صد سال تنهایی گابریل گارسیا مارکز را خوانده است. خود من اولین بار کتاب را از کتابخانه پدرم برداشتم. با این حال از آن کتاب هایی است که هیچ وقت کهنه نمی شود. با آن توصیف های درخشان مارکز و رمز و رازی که در دل کتاب نهفته است. کتابی که زیر قصه رئالیسم جادویی اش مفاهیم عمیق و جذابی دارد. داستان مردم شهری خیالی به نام ماکوندو که بر محور نسل های مختلف یک خانواده است. اگر پدرتان رمان خواندن را جدی نمی گیرد صد سال تنهایی می تواند آغاز خوبی برای آشتی او با رمان خواندن باشد.

پدرها مشتاق خواندن تاریخ هستند. پدر من هر وقت کتاب غیر درسی دستم می دید می گفت به جای همه این ها تاریخ بخوان! داستان های تاریخی که با نثر شیرین روایت شوند هم جنبه سرگرم نماینده دارند و هم درس های زیادی در آن ها نهفته است. کتاب نبرد من نوشته یکی از عجیب ترین و مخوف ترین کاراکترهای سیاسی قرن بیستم یعنی آدولف هیتلر است. مردی که جنگی در اروپا به راه انداخت که هزاران نفر کشته و آواره به جا گذاشت. یکی از دهشتناک ترین فجایع تاریخ را رقم زد. می گویند این کتاب را در سال 1924 پیش از جنگ دنیای دوم در حالی که به دلیلی زندانی بوده به منشی اش که هم بندش بوده گفته تا بنویسد. به وسیله خواندن آن قرار است پی ببریم در ذهن این آدم عجیب چه می گذشته است.

موسیقی

موسیقی بهترین هدیه برای هر جنسیتی و هر گروه سنی و بهترین هدیه برای تولد پدر است. موسیقی که بی واسطه با روح و قلب و مغز انسان رابطه برقرار می نماید. او را سر شوق می آورد، اندوهگین اش می نماید یا به او آرامش می بخشد. موسیقی هدیه ای است که همه از دریافت اش خرسند می شوند. نمی شود توصیه کرد که چه آلبوم موسیقی را هدیه بخرید چون بستگی به سلیقه شما به عنوان اهدانماینده و پدرتان دارد. من طبق سلیقه خودم موسیقی کلاسیک را می توانم پیشنهاد بدهم. موسیقی کلاسیک حتی از لحاظ علمی هم اثبات شده که تاثیرات فوق العاده ای روی مغز انسان دارد. تمرکز را بالا می برد و برای آرامش هم مناسب است.

اما پدران ایرانی بیشتر هوادار موسیقی سنتی هستند. و اگر قرار است آلبوم موسیقی سنتی بخرید بهترین انتخاب همواره استاد آواز ایران، محمدرضا شجریان است. با آن صدای جادویی و تحریرهای دلنشین که مخاطب را مبهوت می نماید.

لوازم ورزشی هوازی

پدرها کمتر فرصت ورزش دارند و از آن مهم تر کمتر علاقه دارند که به باشگاه بفرایند. هوای بیرون هم که نیمی از سال کثیف است. چه بهتر که در خانه برای سلامت شان وسیله ورزش مهیا کنیم. دوچرخه ثابت از آن وسایل ورزشی است که برای برطرف خستگی ها و اسپاسم هایی که در اثر کار پدران مان به آن دچار می شوند می تواند یاری باشد. عضلات شان را قوی تر کند و دردهای عضلانی بعد از مدتی کمتر می شوند. برای کاهش وزن هم وسیله خوبی است. پدرها از حضور وسایل ورزشی داخل خانه استقبال می نمایند.

یکی دیگر از وسایل ورزشی که خیلی ها هوادارش هستند دستگاه بدنسازی است. بدنسازی سن و سال نمی شناسد و هر کس با هر سن و موقعیتی برای حفظ سلامتی و تناسب اندام باید ورزش های بدنسازی را انجام دهد. پدر شما هم از این قاعده مستثنی نیست و خوب است که با هدیه دادن یک دستگاه بدنسازی او را تشویق به ورزش و حفظ تناسب اندام کنید.

برای قدردانی از پدرها به هدیه روز پدر بسنده نکنیم!

خرید هدیه برای پدر یکی از سخت ترین کارهای دنیا است. اصولا خریدن یک کادو برای پدران که به دردشان بخورد کار سختی ست. یا چیزهایی که به کارشان می آید از لحاظ قیمت آنقدر بالا هستند که به وسع اعضای خانواده ها و بچه ها نمی رسد یا کلا تصور این که پدر خانواده دقیقا چه چیزی را دوست دارد و به چه چیزی احتیاج دارد، وقت زیادی می برد. شاید هم به همین دلایل جوراب تبدیل به هدیه سنتی اعضای خانواده به پدران شد!

شاید این راهنمای خرید هدیه برای پدران کار بقیه اعضای خانواده را در مناسبت های مختلف راحت تر کند. خریدن هدیه برای تولد پدر، فراموش نکردن هدیه روز پدر یا حتی هدیه دادن به مناسبت هایی مثل عید نوروز و بقیه روزهای ویژه سال کار قشنگی است. داشتن یک راهنما که یادمان بیندازد چه گزینه هایی برای خرید هدیه داریم کار را آسان تر می نماید. این راهنما می تواند حتی یاریی به انتخاب هدیه برای پدر شوهر هم باشد.

سعی کردیم از گروه های مختلف اجناس را انتخاب کنیم. برای پدرانی که مثلا هنوز سر کار می فرایند یا آن ها که بازنشسته شده اند. پدرانی که سنتی تر هستند یا آن هایی که اهل تکنولوژی اند. پدرانی که ماشین شان را خیلی دوست دارند یا آن هایی که به تیپ و قیافه شان بیشتر اهمیت می دهند. گستره قیمت ها هم متفاوت است. از کالاهایی با قیمت های مناسب تا هدایایی که سال ها می توانند از آن استفاده نمایند. در نهایت یادمان نرود همه این ها کالا هستند. آن چیزی که هدیه را ویژه می نماید عشق و محبتی است که موقع انتخاب هدیه و تقدیم کردن آن نثار پدران تان می کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1484

به "راهنمای خرید هدیه برای پدر" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهنمای خرید هدیه برای پدر" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید هدیه برای پدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید