وجود تناقض های عددی در سند تغییر و تحول شهرداری تهران

به گزارش سفر به کیش، تهران (پانا) - عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تاکید نمود که در سند تغییر و تحول شهرداری تهران تناقص های عددی وجود دارد که کمیسیون های شورا باید تغییرات گزارش ها را نسبت به هم مقایسه و نتایج را به مردم اعلام نمایند.

وجود تناقض های عددی در سند تغییر و تحول شهرداری تهران

ناصر امانی در جلسه امروز شورای شهر تهران به سند تغییر و تحول شهرداری اشاره نمود و گفت: بعضی رسانه ها ادعا داشتند که این سند تهیه نشده اما باید بگوییم که این سند در 18 تیرماه 1401 از سوی شهرداری به شورا ارسال شده و در اختیار تمام اعضا قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ما پنج هدف را در این گزارش دنبال می کردیم، اظهار کرد: گزارشی در شهریور سال 1396 تهیه شد و درخواست ما این است که راستی آزمایی در رابطه با این گزارش انجام گردد که ببینیم تا چه مقدار با واقعیت مطابقت دارد.

امانی ادامه داد: گزارش انتها دوره پنجم و دوره ما قبل از آن باید با گزارش فعلی مقایسه و تغییرات و تحولات تعیین گردد. برای مثال در گزارش سال 1396 مقدار بدهی بیش از 16 هزار میلیارد تومان بوده، در گزارش سال قبل 53 هزار میلیارد تومان عنوان شده و این بدهی در گزارش سال جاری 56 هزار و 61 میلیارد تومان اعلام شده است.

وی بعلاوه توضیح داد: از کمیسیون های شورا تقاضا داریم که تغییرات هر سه گزارش را نسبت به هم مقایسه و نتایج را به مردم اعلام نمایند.

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه گزارش شهرداری به صورت کتابچه تهیه شده است، یادآور شد: با مطرح شدن این گزارش در شورا و تهیه جداول در گزارشات، بسیاری از مسائل روشن می گردد و از تهمت ها و شایعات فراوانی جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: توصیه می کنم که هر کمیسیون گزارشات را به صورت دقیق مطالعه نموده و نتایج آنالیز های خود را ارائه دهد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 شهریور 1401 بروزرسانی: 3 شهریور 1401 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2119

به "وجود تناقض های عددی در سند تغییر و تحول شهرداری تهران" امتیاز دهید

1 کاربر به "وجود تناقض های عددی در سند تغییر و تحول شهرداری تهران" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود تناقض های عددی در سند تغییر و تحول شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید