نمایشگاه نقاشی اتاق آسمان در دانشگاه تبریز راه اندازی شد

به گزارش سفر به کیش، نمایشگاه نقاشی تحت عنوان اتاق آسمان برای یاری و حمایت از بچه ها مبتلا به سرطان خون با حضور مدیر کل فرهنگ و اجتماعی وزارت علوم در دانشگاه تبریز گشایش یافت.

نمایشگاه نقاشی اتاق آسمان در دانشگاه تبریز راه اندازی شد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه نقاشی تحت عنوان اتاق آسمان برای یاری و حمایت از بچه ها مبتلا به سرطان خون با حضور مدیر کل فرهنگ و اجتماعی وزارت علوم در دانشگاه تبریز گشایش یافت.

این نمایشگاه در شش غرفه شامل بانک سلول های بنیادی، غرفه فروش نماد اتاق آسمانی، کانون، رادیو نمایشگاه، و ... برای بازدید علاقمندان دایر شده است.

این سیزدهمین نمایشگاه نقاشی است که بیشتر با هدف ترویج فرهنگ کار خیر، حس نوع دوستی و یاری به بچه ها مبتلا به سرطان از سوی کانون فرهنگی- خیریه آینه دانشگاه تبریز برگزار می گردد.

بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه 80 اثر از بچه ها مبتلا به سرطان بیمارستان بچه ها تبریز جهت فروش عرضه شده و درآمد حاصل از فروش نمایشگاه به عنوان یاری هزینه درمان بچه ها مبتلا به سرطان اهداء خواهد شد.

گفتنی است، این نمایشگاه تا 16 آذر ماه جاری از ساعت 9:30 الی 17 برای بازدید علاقه مندان در ساختمان مرکزی دانشجویان نگارخانه شهید آوینی دانشگاه تبریز دایر شده است.

اختتامیه و گلریزان این نمایشگاه روز یکشنبه 17 آذرماه در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 586

به "نمایشگاه نقاشی اتاق آسمان در دانشگاه تبریز راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه نقاشی اتاق آسمان در دانشگاه تبریز راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید