جاهای دیدنی ملبورن استرالیا

به گزارش سفر به کیش، شهر ملبورن مرکز فرهنگی استرالیا در نظر گرفته می گردد. ملبورن خانه گالری ها، باغ ها، موزه ها و ذخایر طبیعت است. این شهر دارای معماری های جالب اعم از ساختارهای ویکتوریا تا طرح های معاصر است.

جاهای دیدنی ملبورن استرالیا

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

با مواد غذایی خوب، شب زنده داری، خرید و ورزش، ملبورن یکی از برترین شهرهای استرالیا به شمار میرود. یک نمای کلی از برترین جاذبه های ملبورن:

  1. ساختمان نمایشگاه سلطنتی

به منطقه کارلتون بروید تا از ساختمان نمایشگاه سلطنتی تماشا کنید. ساختمان در سال 1880 ساخته شد؛ ساختمان اسم محل اولین مجلس فدرال استرالیا بود.

با وجودی که بخش هایی از ساختمان به خاطر آتش سوزی از بین رفت، سالن اصلی هنوز هم پابرجاست و دارای یک سقف گنبدی شکل باور نکردنی است.

ساختمان نمایشگاه محلی برای رویدادهای محلی و آداب و رسوم است، اما می توانید در طول ساعات باز برای تور و مشاهده به داخل آن بروید. گالری باور نکردنی، مبلمان زیبا و طرح های قابل توجه از معمار اصیل، ژوزف رید در ساختمان دیده می شود.

  1. باغ فیتزروی

باغ فیتزروی در منطقه تجاری مرکزی واقع شده است. باغ به تاریخ 1848، زمانی که به اسم فضای عمومی ساخته شده بود برمی شود. در آن موقع، ایجاد یک پارک عمومی زیبا نادر بود، بنابراین این پارک نقشی مهم در یادآوری شهر ملبورن دارد.

از آنجایی که باغ فیتزروی بیش از 160 سال قدمت دارد، دارای تعداد زیادی درختان و منطقه ها زیبا و قدیم است. درختان بید و درختان نارون در طول قرن 19 هم محبوب بودند.

امروز، می توانید از منظره ها تور ویکتوریا تماشا کنید و دریاچه زینتی و حتی کلبه ای که در آن پدر و مادر جیمز کوک بار زندگی می کردند، که تمام راه را از انگلستان به ملبورن آورده شده است را ببینید.

  1. خیابان Hosier

با سفر به ملبورن و بازدید خیابان Hosier بخشی از نظر محلی را خواهید فهمید. یک پیاده روی کوتاه از بانک به رود یارا باعث می شود هنر محلی خیابانی و فرهنگ را مشاهده کنید.

راستا با دیوارهای سنگی از طریق قطعات تزئین شده است. می توانید نقاشی های دیواری با استفاده از حروف درشت و رنگ های روشن را ببینید.

یک دوربین بردارید و در طول راستا راه بروید و یا در یک تور با راهنما شرکت کنید. تا زمانی که در این منطقه هستید از گالری تاثیر گذار روتلج تماشا کنید.

  1. باغ وحش ملبورن

در منطقه Parkville ، باغ وحش ملبورن را می بینید. این باغ وحش خاصی است زیرا حیوانات در طبیعت زندگی می نمایند و زیستگاه آن ها برای راحتی حیوانات طراحی شده است تا راحتی بازدید نماینده ها. در این باغ وحش گونه ای از حیوانات محلی نادر را مشاهده می کنید.

نمایشگاه دریای وحشی را از دست ندهید. در آن جا می توانید پنگوئن ها را ببینید. بعلاوه یک چرخ فلک انگلیسی قرن 19 در باغ وحش است که بچه ها قطعا دوست دارند سوار آن شوند.

  1. میدان فدراسیون

اگر می خواهید به قلب و روح ملبورن برسید از میدان فدراسیون تماشا کنید. این میدان مرکزی برای تجمع مردم است. از آنجایی که این منطقه سر راه واقع شده است قطعا آن را مشاهده خواهید کرد.

میدان فدراسیون جایی است که در آن بخش استرالیایی گالری ملی ویکتوریا و بعلاوه مرکز استرالیا به تصویر کشیده شده است. بعلاوه در این محل، کافه های کنار خیابان و کافه های با طعم های محلی وجود دارد.

  1. گالری ملی ویکتوریا

بزرگترین، قدیمی ترین و قابل توجه ترین موزه هنر استرالیا در این شهر واقع شده است. گالری ملی ویکتوریا، NGV ، دارای یک مجموعه باور نکردنی از آثار مهم هنری است.

این گالری دارای دو بخش است. اولین، واقع در خیابان Kilda، به نام NGV بین المللی. در این قسمت هنر اروپا، آسیا و آمریکا را می بینید.

  1. زمین کریکت ملبورن

بزرگترین استادیوم کریکت در کشور، و یکی از بزرگترین ها در دنیا، در ملبورن است. این زمین در پاک Yarra واقع شده است.

استادیوم با اسم G در بین مردم شناخته می شود و در اواسط قرن 19 ساخته شده است. حتی اگر شما قادر به شرکت در بازی کریکت در زمان بازدید نیستید، زمین کریکت ملبورن را یک بار بازدید کنید.

در طول بازدید از موزه اسپرت بین المللی می توانید از این زمین هم تماشا کنید.

  1. برج یوریکا

یکی از بلندترین ساختمان ها در ملبورن برج یوریکا است. اگر می خواهید تصویری پانورامایی از شهر داشته باشید، این برج تنها نقطه ای است که برای این کار مناسب است. در هنگام بازدید، می توانید از یکی از دو دستگاه آسانسور بهره ببرید.

در کمتر از 40 ثانیه، از سطح زمین به طبقه 88 منتقل می شوید. اگر احساس جسارت دارید می توانید از لبه هم شهر را ببینید. لبه یک مربع شیشه ای است که کف آن روشن است و می توانید از هر زاویه ای اطراف را ببینید.

  1. بازار ملکه ویکتوریا

یکی از جاذبه های اصلی ملبورن بازار ملکه ویکتوریا است. این بازار باز ، یکی از بزرگترین بازارها در دنیا است، و به قرن 19 باز می شود.

مردم محلی به بازار ملکه ویک یا فقط بازار ویک می گویند و نام بازار از ملکه نیامده است اما به خاطر این که در گوشه ای از خیابان ملکه ویکتوریا است به این نام معروف است.

برترین راه برای گشتن در بازار پیاده است. می توانید از فروشگاه های مختلف سبزیجات تازه، جواهر و لباس خریداری کنید. غذاهای خوشمزه و نوشیدنی های تازه و صرف روز در این آرامش و محیط هیجان انگیز در قلب شهر به شما یاری زیادی می نماید.

  1. باغ سلطنتی گیاهی

در خیابان یارا جنوبی، باغ سلطنتی گیاهی را می بینید. این باغ سرسبز در قلب ملبورن است، اما فکر می کنید میلیون ها مایل دورتر از آن است.

در باغ سلطنتی گیاهی، می توانید در امتداد جنگل استرالیا پیاده روی کنید و گونه های مختلف گیاهی را مشاهده کنید.

در باغ رز نفس عمیق بکشید و از شکوفه های رنگارنگ و فضای عاشقانه لذت ببرید. برای درمان های خاص، به دریاچه زینتی سر بزنید. در ساحل، می توانید به یک تور با راهنما ملحق شوید. بعلاوه یک قایق کوچک برای تماشا منظره ها نو باغ وجود دارد.

منبع: آلامتو
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1703

به "جاهای دیدنی ملبورن استرالیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "جاهای دیدنی ملبورن استرالیا" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاهای دیدنی ملبورن استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید