تور گرجستان ارزان: تور مقرون به صرفه گرجستان: تفریحات در گرجستان

به گزارش سفر به کیش، شاید در نگاه اول گرجستان کشوری با سرگرمیات و سرگرمی های محدود به نظر بیاد، ولی باید بدونید این کشور در شهر های بزرگ و توریستی خودش پر از مجذوب کنندهیت ها و سرگرمی هاییه که شمارو برای ساعت ها محو خودش می کنه. معمولا تفلیس و باتومی دو شهر سرزنده گرجستان سرگرمیات و امکانات بیشتری برای توریست ها دارند. گرجستان پر از برنامه های سرگرم کننده برای سفر های خانوادگی به حساب میاد. در این کشور می تونید مدرن ترین و سنتی ترین سرگرمیات رو تجربه کنید و لحظات فوق العاده ای رو در کشوری دوست داشتنی سپری کنید. در این مقاله خبرنگاران می خواد بهتون کمک کنه تا با مجذوب کننده ترین سرگرمیات گرجستان آشنا بشید.

تور گرجستان ارزان: تور مقرون به صرفه گرجستان: تفریحات در گرجستان

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

با ما سفر کنید و با تور مقرون به صرفه گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

پارک های تفریحی

گرجستان پر از مجذوب کنندهیت های تاریخی و فرهنگیه که خیلی از گردشگر ها به خاطر دیدنی بناهای به جا مونده از سالیان دور از این کشور دیدن می کنند و برای لمس فرهنگ مجذوب کننده و دوست داشتنی اون در بازار های سنتی و کوچه پس کوچه های قدیمی شهر قدم میزنند ولی باید بدونید این شهر در کنار همه این جاذبه ها، پارک های تفریحی زیادی هم داره که می تونه سفر شگفت انگیزی رو براتون رقم بزنه.

پارک Mtatsminda

یک پارک تفریحی بزرگ و مجذوب کننده در تفلیس که در اون می تونید انواع تفریحات رو تجربه کنید و از بالای چرخ و فلک بلند و ترن هوایی اون نمای فوق العاده ای شهر تفلیس رو ببینید. این پارک هر روز از ساعت 11 صبح تا 11 شب بازه و گشتن در اون حدود 1 تا 2 ساعت طول میکشه که بلیط اون برای هر نفر حدود 23 دلار میشه. جالبه بدونید که این پارک در 770 متری تفلیس و در بلند ترین نقطه اون قرار داره و بیشتر از 100 هکتار وسعت داره که در سال 1905 ساخته شده. به علاوه می تونید با تله کابین و فانیکولار های مخصوص تا بالای کوه ها برید و از اون جا از دیدنی منظره شهر لذت ببرید.

پارک Focus Mokus

این پارک مجذوب کننده در تفلیس که در اون می تونید هم بازی های مختلف و هم انواح تفریحات آبی رو تجربه کنید که گشتن در اون حدود 2 تا 3 ساعت طول میکشه. این پارک که به عنوان یکی از بزرگ ترین پارک های تفریحی گرجستان به حساب میاد و 7 روز هفته از ساعت 10 صبح تا 11 شب هم بازه. این پارک که در مرکز خرید Eastpoint تفلیس قرار داره یکی از بزرگ ترین و نو ترین مراکز تفریحی تفلیس به حساب میاد و برای هر سن و سلیقه ای مجذوب کننده و سرگرم کننده است.

پارک Miracle

پارک بازی بزرگی در باتومی گرجستان که در کنار سواحل دریای سیاه قرار گرفته و در اون علاوه بر بازی های مختلف و هیجان انگیز می تونید در کنسرت ها و جشنواره های شاد و مجذوب کنندهش هم شرکت کنید. در اطراف این پارک که در واقع یک پارک ساحلیه، پر از رستوران های مختلفه و محلی هم برای کرایه دوچرخه و ماشین های گلف کارت وجود داره. یک منطقه فوق العاده شلوغ با کلی مرکز خرید و تفریحات جالب…

آسترا پارک (Astra park)

فضایی سرگرم کننده و هیجان انگیز در تفلیس که در اون مجموعه ای از انواع تفریحات مختلف مثل کارتینگ، بولینگ، سینما 7D، تیراندازی، منطقه بازی های ویدئویی که در اون همه اعضای خانواده می تونند بازی کنند و سرگرم بشن و از فضا و امکانات مختلف پارک لذت ببرند.

پارک های آبی گرجستان

در گرجستان می تونید علاوه بر پارک های تفریحی و جاذبه های مختلف تاریخی از گذروندن یک روز پر از هیجان در پارک های های آبی هم لذت ببرید که در ادامه خبرنگاران به مهم ترین اون ها اشاره می کنه.

پارک آبی Gino Paradise

اولین پارک چند منظوره گرجستان در تفلیس که در اون سالن مخصوص آب گرم و مرکز سلامت و سالن بدنسازی و فود کورت هم وجود داره و به عنوان یکی از محبوب تریم جاذبه های گردشگری و تفریحی تفلیس به شمار میاد که در بین گرجی ها هم محبوبیت زیادی داره. استخر شنای اون بیشتر از 20 هکتار وسعت داره و ساخت این پارک آبی به سال 2014 برمی گرده که برای ساخت اون تقریبا در اون سال 20 میلیون یورو هزینه شده و یکی از بزرگ ترین پروژه های گرجستان به حساب میاد و در شرق اروپا هم به عنوان بزرگ ترین پارک های آبی منطقه در نظر گرفته میشه.

این پارک آبی در برابر سایر پارک های آبی که که در تفلیس و باتومی هستند هم بزرگ تره و هم امکانات و تجهیزات بهتری داره؛ چون خیلی از پارک های آبی این کشور زیر ساخت های مناسبی ندارند و یا اونقدر کوچیک و مبتدی هستند که خبرنگاران بهتون پیشنهاد می کنه که قبل از رفتن به اون ها حتما به طور کامل در موردشون تحقیق کنید. به علاوه طبق نظر هایی که مردم در وب سایت tripadvisor ثبت کردند، خیلی از این پارک های آبی نامرتب و کثیف بودند و برای بهتره در مورد انتخاب این پارک ها دقت بیشتری به خرج بدید.

دلفیناریوم

دلفیناریوم یکی از مجذوب کننده ترین مکان های تفریحی در باتومی با ساختمانی مدرن که در اون انواع دلفین ها و شیر های دریایی نمایش های فوق العاده دوست داشتنی برگزار می کنند. همچنین در این پارک می تونید ماهی های عجیب و غریب و انواع ماهی های دریای سیاه رو مشاهده کنید. می تونید در روز های خاص با دلفین ها شنا کنید و طریقه آموزش دادن به این حیوانات دوست داشتنی رو از نزدیک ببینید. نمایش ها معمولا بسیار سرگرم کننده و جالب هستند و به زبان های گرجی، روسی و انگلیسی اجرا میشن. اگه در ردیف های جلوی نمایش نشستید آماده خیس شدن باشید!

تفریحات ساحلی

گرجستان کشوری که در کنار دریای سیاه قرار گرفته و باتومی Kobuleti و Ureki از محبوب ترین شهر های ساحلی اون به حساب میان. در سواحل باتومی امکانات و تجهیزات خیلی خوبی برای گردشگر ها داره و یکی از بهترین سواحل این شهر ساحل آناکلیاست و از زمان فتح عثمانی ها این شهر به بندری مهم و محل تجاری در گرجستان تبدیل شد و امروزه این منطقه با هتل ها و امکانات گردشگری به عنوان یکی از محبوب ترین مکان ها برای برگزاری جشنواره ها و جشن ها ساحلی به حساب میاد. به علاوهGrigoleti، Shekvetili،Ureki و Kobuleti از معروف ترین سواحل باتومیه که برای رفتن به خیلی از این سواحل می تونید برنامه تون رو با تور ها هماهنگ کنید و برای اطلاعات بیشتر در مورد تور های می تونید سری به قسمت تور های گرجستان در وب سایت خبرنگاران بزنید.

کنسرت ها و شب زنده داری

در گرجستان و در شهر های بزرگ و مرکز پر جنب و جوش اون، تفلیس زندگی مدرن و پر انرژی جریان داره و از اونجایی که در این شهر امنیت زیادی وجود داره و پلیس ها در تموم طول شب در شهر دور میزنند، در هر ساعتی هر شباه روز می تونه زمان مناسبی برای گشت و گذار و نشستن در کافه ها و شب گردی باشه. در طول شب بیشتر کافه ها و مغازه های باز هستند و خیابان ها معمولا شلوغ هستند که می تونید ساعت ها در یک کافه دوست داشتنی بشینید و از خوردن یک نوشیدنی لذت ببرید. به علاوه در سواحل باتومی هم معمولا تا صبح جشن های مجذوب کننده و هیجان انگیزی برگزار می شه که می تونه خاطرات فوق العاده ای رو در ذهنتون هک کنه.

منبع: گردگرد
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1996

به "تور گرجستان ارزان: تور مقرون به صرفه گرجستان: تفریحات در گرجستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور گرجستان ارزان: تور مقرون به صرفه گرجستان: تفریحات در گرجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید