مهار پدیده زیرمیزی پزشکان در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش سفر به کیش، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و برخورد با برخی از پزشکان زیرمیزی بگیر خبر داد و گفت: این پدیده در استان کهگیلویه و بویراحمد مهار شده است.

مهار پدیده زیرمیزی پزشکان در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، غلام عباس سبز گفت: در 6 ماه اخیر شناسایی و برخورد با پزشکانی که وجه مازاد بر تعرفه از بیمار دریافت می کردند در دستور کار قرار گرفت که در این راستا تعدادی شناسایی و به صورت جدی با آنان برخورد شد.

وی با تأکید بر این که دیگر پدیده زیر میزی مهار شده است، عنوان نمود: ضروری است سازمان نظام پزشکی به عنوان یک سازمان با هدف صیانت از اخلاق حرفه ای اجازه ورود برخی افراد ناخلف به موضوعات حاشیه ای را ندهند و حتی در صورت نیاز مجوز فعالیت حرفه ای گروه های متخلف را باطل کرده تا آبروی این حرفه و شئونات حرفه ای حفظ شود.

سبز با اشاره به این که اقدام پیشگیرانه به صورت مشترک روی منشور اخلاقی پزشکان و صیانت از شئون حرفه ای مؤثر است، ادامه داد: موضوع تعرفه های درمانی یکی از مسائل پرچالش در سال های گذشته بوده که در این استان توانستیم پدیده زیرمیزی را مهار کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: به صورت مستمر تیم نظارت بر درمان دانشگاه مراکز غیر مجاز اعمال زیبایی از جمله لیزر و حجامت را شناسایی و معرفی آنان به دستگاه قضایی و ضمن ضبط تجهیزات قاطعانه با آنان برخورد شد.

سبز یکی از برنامه های اولویت دار مجموعه مدیران ارشد دانشگاه را تأمین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های افتتاح شده شهید جلیل یاسوج و باشت عنوان نمود و افزود: ام. آر. آی و سی. تی. اسکن بیمارستان 292 تختخوابی شهید جلیل در آینده ای نزدیک راه اندازی می شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 620

به "مهار پدیده زیرمیزی پزشکان در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهار پدیده زیرمیزی پزشکان در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید