مسائل اجرایی در برقراری انشعابات پروژه های مسکن رفع گردد

به گزارش سفر به کیش، تهران (پانا) - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای تازه خواهان تسریع در برقراری انشعابات و انجام تعهدات پروژه های در حال انجام که با مشکلاتی روبرو هستند، شد.

مسائل اجرایی در برقراری انشعابات پروژه های مسکن رفع گردد

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، حبیب اله طاهرخانی در بازدید از بعضی پروژه های مشارکتی و عمرانی در دست اجرای شرکت عمران شهر نو اندیشه، از نزدیک در جریان فرایند اجرایی پروژه ها نهاده شد و مسائل و مسائل پیش روی پروژه ها را مورد آنالیز قرار داد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای نو در جریان بازدید از پروژه های مسکونی و تجاری شهر نو اندیشه، فرایند پیشرفت پروژه ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با سازنده هایی که فعال عمل نمایند نهایت همکاری و یاری خواهد شد.

در جریان این بازدید، مسلم خانی مدیر عامل شرکت عمران شهر نو اندیشه نیز ضمن ارائه گزارش کامل در مورد پروژه های در دست اجرای شرکت از عزم شرکت عمران برای تکمیل پروژه ها در موعد مقرر اطلاع داد.

پروژه های لیلیان پالاس، هزار دستان، مرکز شهر، تجاری مریم، مسکونی نرگس، سرای فرهنگی فاز4 محله7 و کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان از جمله پروژه هایی بودند که به وسیله معاون وزیر راه و شهرسازی مورد بازدید نهاده شد.

مجتمع مسکونی نرگس برای 176 واحد در زمینی به مساحت پنج هزار و 708 مترمربع با 61 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست. بعلاوه مجتمع مسکونی هزار دستان با 26 طبقه مسکونی در یک هزار و 546 مترمربع، پروژه مشارکتی خدماتی مریم با 97 درصد پیشرفت فیزیکی، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان فاز 4 با 65 درصد پیشرفت فیزیکی و ساختمان فرهنگی محله 7 فاز 4 اندیشه با 13 درصد پیشرفت فیزیکی از جمله پروژه هایی هستند که با مشارکت شرکت عمران شهرهای نو در اندیشه در دست اجرا قرار دارند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1906

به "مسائل اجرایی در برقراری انشعابات پروژه های مسکن رفع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل اجرایی در برقراری انشعابات پروژه های مسکن رفع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید