عمران خان: وجود تحریم ها علیه ایران در شرایط فعلی عین بی انصافی است

به گزارش سفر به کیش، نخست وزیر پاکستان که اخیراً خواهان لغو تحریم های آمریکا علیه ایران شده بود بار دیگر وجود این تحریم ها را بی انصافی دانست.

عمران خان: وجود تحریم ها علیه ایران در شرایط فعلی عین بی انصافی است

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز ویلا در شمال با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از داون نیوز، عمران خان نخست وزیر پاکستان بار دیگر در دفاع از ایران سخن گفته توضیح داد: خواهان لغو کامل تمام تحریم ها علیه ایران هستیم.

وی گفت: تهران از یک سو باید با کرونا مبارزه کند و از سوی دیگر با تحریم های ناجوانمردانه آمریکا و دیگر کشورها روبرو است، من این را عین بی انصافی می دانم.

سخنان وی در حالی مطرح می گردد که شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان که خود در قرنطینه واقع شده است نیز خواهان لغو فوری تحریم ها علیه ایران شده بود.

قریشی گفت: باید درک کنیم که تهران در حال مبارزه علیه ویروس خطرناک کرونا است و این زمان خوبی برای انتقام گیری های سیاسی نیست.

معاون حزب تحریک انصاف اضافه نمود: همه کشورهای دنیا وظیفه دارند در این شرایط خطیر به هم یاری نمایند و از لجاجت های بی مورد خودداری نمایند.

وزیر خارجه پاکستان تأکید کرد: تمام تحریم ها علیه ایران باید به صورت فوری برداشته گردد تا ایران بتواند لوازم پزشکی مورد نظر را تأمین کند.

لازم به ذکر است عمران خان پیش از این نیز در مصاحبه با آسوشیتدپرس اعلام نموده بود: اسلام آباد خواهان لغو تحریم ها علیه ایران است زیرا در شرایط نبرد با بیماری کشورهای دنیا باید با هم همکاری داشته باشند.

.+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 858

به "عمران خان: وجود تحریم ها علیه ایران در شرایط فعلی عین بی انصافی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمران خان: وجود تحریم ها علیه ایران در شرایط فعلی عین بی انصافی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید