محدودیتهای دوره کرونا در فرانسه 2 ماه دیگر ادامه دارد

به گزارش سفر به کیش، وزیر بهداشت فرانسه از تداوم محدودیتهای ایام کرونا در این کشور و توصیه به شهروندان فرانسوی برای زندگی با ویروس کرونا تا مدت نامشخصی اطلاع داد.

محدودیتهای دوره کرونا در فرانسه 2 ماه دیگر ادامه دارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اولیور وران وزیر بهداشت فرانسه روز شنبه گفت محدودیتهای ویژه دوره کرونا در این کشور تا دو ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

به نوشته خبرگزاری فرانسه وزیر بهداشت فرانسه با اشاره به کوشش مردم کشورش در مبارزه با ویروس کرونا گفت، ما باید مسافت طولانی را طی کنیم. وزیر بهداشت فرانسه در نشست خبری همچنین گفت که محدودیتهای کلی تا 24 جولای (آدینه سوم مرداد) در این کشور ادامه خواهد داشت.

این در حالی است که لغو شرایط اضطراری که از 24 مارس (سه شنبه 5 فروردین) شروع شده، خطر شیوع شدید کرونا را به همراه دارد.

کریستف کاستنر وزیر کشور فرانسه نیز پس از جلسه روز شنبه کابینه گفت: باید برای مدتی با ویروس زندگی کنیم. یادگیری زندگی با ویروس چیزی است که در ماههای آینده مورد توجه قرار میگیرد.

این در حالی است که دولت فرانسه از برطرف تدریجی بعضی اقدامات محدود کننده از جمله بازگشایی مدارس ابتدایی خبر داده است. بسیاری از مغازه ها نیز بازگشایی میشوند. کرونا لطمات سختی را نیز به اقتصاد فرانسه وارد نموده است.

فرانسه یکی از کشورهای اروپایی است که بیشتر آسیب را از این ویروس دیده و تا این لحظه 24594 نفر از شهروندان این کشور بابت ابتلا به کرونا جان باختند. در فرانسه تا به امروز 167346 نفر نیز به این ویروس مبتلا شده اند.

طبق آخرین خبرها کشورهای اروپایی از منظر میزان ابتلا و فوت بیماران ویروس کرونا همچنان بعد از آمریکا در صدر فهرست جهانی قرار دارند.

نگاهی به آمارهای جهانی نشان می دهد، بعد از آمریکا که از منظر شمار مبتلایان و فوتی ها در صدر فهرست جهانی است ، اسپانیا، ایتالیا، بریتانیا، فرانسه و آلمان در رده های بعدی قرار دارند. (جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1000

به "محدودیتهای دوره کرونا در فرانسه 2 ماه دیگر ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیتهای دوره کرونا در فرانسه 2 ماه دیگر ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید