جلسه اضطراری اتحادیه اروپا برای مقابله با کرونای انگلیسی

به گزارش سفر به کیش، قرار است اتحادیه اروپا در نشستی اضطراری به آنالیز نحوه واکنش فوری نشان دادن به شیوع کرونای انگلیسی در این قاره بپردازد.

جلسه اضطراری اتحادیه اروپا برای مقابله با کرونای انگلیسی

با ما سفر کنید و با قیمت تور لحظه آخری اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، رسانه ها از برگزاری نشست اضطراری 27 کشور اتحادیه اروپا در روز دوشنبه برای واکنش نشان دادن به کرونای انگلیسی اطلاع دادند.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس به دنبال اعلام روز گذشته بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس مبنی بر پیدا شدن گونه ای جدید از کرونا با سرعت شیوع بیشتر نسبت به نمونه های قبلی، چند کشور اروپایی تدابیر امنیتی را در پیش گرفتند. هلند، ایتالیا، بلژیک، بلغارستان و لوگزامبرگ تمام ارتباط های هوایی خود را با انگلیس قطع کردند. در بعضی کشورها نیز ارتباط ریلی با انگلیس متوقف شده است.

آلمان به عنوان رئیس دوره ای اتحادیه اروپا خواهان برگزاری نشستی ویژه در روز دوشنبه برای آنالیز نحوه مقابله با شیوع گونه جدید کرونای پیدا شده در انگلیس شده است. فرانسه و اسپانیا از دیگر کشورهای عضو اتحادیه روپا درخواست مشابهی ارائه داده اند. سازمان جهانی بهداشت نیز از تماس با انگلیس در این زمینه اطلاع داده است.

به دنبال اعلام نخست وزیر انگلیس مبنی بر پیدا شدن گونه جدیدی از ویروس کرونا با قدرت شیوع سریع تر در بخش هایی از انگلیس، وزیر اول اسکاتلند از محدودیت تردد با انگلیس اطلاع داد.

نیکلا استورجن وزیر اول اسکاتلند نیز شنبه شب به وقت تهران در نشست مطبوعاتی از محدودیت تردد بین اسکاتلند و انگلیس اطلاع داد و اضافه کرد که برای جلوگیری از شیوع سریع کرونا احتیاج به اقدامات محدود کننده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1394

به "جلسه اضطراری اتحادیه اروپا برای مقابله با کرونای انگلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه اضطراری اتحادیه اروپا برای مقابله با کرونای انگلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید