متخلفان حوزه سلامت در البرز معرفی شوند

به گزارش سفر به کیش، سیامک جبارنیا در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه پزشکان در جامعه بهداشت و درمان که با سلامت مردم در ارتباط هستند عامه این افراد فرهیخته هستند، اظهار کرد: پزشکان ما در زمان جنگ در بدترین اوضاع کشور در بیمارستان ها و درمانگاهها در حال خدمات رسانی به همنوعان خود بودند.

متخلفان حوزه سلامت در البرز معرفی شوند

وی با بیان اینکه کمترین آمار خروج از کشور مربوط به پزشکان است، گفت: لحظه ای خدمات رسانی به مردم قطع نشده و در بدترین شرایط اقتصادی و تحریم ها هم بهترین خدمات را ارائه می دهند.

جبارنیا با اشاره به اینکه در این شغل هم همانند سایر حرف تخلف وجود دارد، ادامه داد: در این صنف افراد متخلف و افرادی که بخواهند قانون را زیرپا بگذارند حداقل هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اضافه نمود: مشکل ما در نظام سلامت افرادی هستند که پزشک نیستند و صلاحیت کار کردن را ندارند ولی در این شغل ها دخالت می نمایند.

جبارنیا با بیان اینکه از وجود مافیای اختاپوسی در البرز بی اطلاع هستم، گفت: اصلا فکر نمیکنم چنین چیزی در البرز وجود داشته باشد و اگر هم هست من بی اطلاع هستم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: دستگاههای زیربط اگر ادعا دارند که در این حوزه مافیا وجود دارد به وظیفه خود عمل نمایند و مافیای این حوزه را معرفی نمایند.

جبارنیا با بیان اینکه همه دستگاهها باید به یکدیگر یاری کنیم، بیان نمود: باید همه دستگاه های نظارتی باهم همکاری نمایند و با متخلفان در هر سطحی برخورد گردد.

جبارنیا در انتها گفت: دستگاههای ذیربط برای برخورد با افراد متخلف در حوزه سلامت اگر اطلاعات بیشتری خواستند دانشگاه علوم پزشکی آماده یاری رسانی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 124

به "متخلفان حوزه سلامت در البرز معرفی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متخلفان حوزه سلامت در البرز معرفی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید