ماجرای درگیری در لیگ دسته یک والیبال چه بود؟

به گزارش سفر به کیش، دور رفت و برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های والیبال سری B لیگ دسته یک مردان سال 1401 روزهای آدینه 25 آذر و آدینه 30 آذر پیگیری شد و جدال دو تیم کود گلفام لیتیکوه آمل و مس کرمان برای صعود به مرحله نیمه نهایی به ملاقات سوم کشید. ملاقات سوم دو تیم روز آدینه دوم دی ماه برگزار گردید که با حاشیه های همراه بود و بین دو تیم درگیری فیزیکی رخ داد.

ماجرای درگیری در لیگ دسته یک والیبال چه بود؟

حمید حق بین، ناظر این ملاقات در گفت وگو با ایسنا به تشریح درگیری این دو تیم پرداخت و اعلام کرد: بازی برگشت در آمل بسیار خوب تمام شد و مسئله ای نداشتیم. کمی بازیکنان ذخیره تیم مس معترض بودند که تماشاگران بالای سرشان بی احترامی می نمایند. بلافاصله تماشاگران را جابه جا کردیم و مسئله ای نداشتیم. بازی در نهایت به صود گلفام تمام شد و کار به ملاقات سوم کشید.

او در ادامه اعلام کرد: ملاقات سوم روز آدینه، دوم دی بود که سالم آغاز شد و در نهایت سه بر صفر به سود گلفام به انتها رسید، اما زمانی که داور پایین آمد و سوت زد تا تیم ها به احترام هم دست بزنند، درگیری رخ داد. بازیکنان آمل می گفتند بازیکنان مس به ما توهین نموده اند و صحبت بازیکنان مس نیز همین بود. موقع ثبت کارها در انتهای بازی بودم که دیدم دو تیم به هم حمله کردند. می گفتند لیبروی ذخیره تیم مس از جای گرم کردن به آن ها بی احترامی نموده است و بازیکنان گرگان هم اظهار کردند در کرمان به آن ها بی احترامی شده بود.

ناظر فدراسیون والیبال با بیان این که در جریان بازی فشار خون بازیکنان بالا می رود و ممکن است با یک حرکت صورت یا دست حریف را تحریک نمایند، ادامه داد: تیم ها باید خود را کنترل می کردند. البته سرپرست تیم گلفام و مربی مس در آن صحنه خیلی یاری کردند. افراد دیگری هم بازدارنده بودند. پنج مامور انتظامی هم در سالن حضور داشتند اما تعداد زیاد بود و حریف آن تعداد آدم نبودند. درگیری حدود چهار، پنج دقیقه طول کشید.

او در ادامه اعلام کرد: این موضوع خیلی تاسف آور بود. کسی دوست ندارد چنین اتفاقی برای والیبال ایران بیفتد که تا این حد در آسیا و دنیا پیشرفت نموده است و مدیریتی قوی دارد. موضوع در کمیته انضباطی آنالیز شد و خیلی با طمانینه رای دادند. همه افراد حاضر در جلسه هم آن درگیری را برای والیبال کشور زننده دانستند و چیزی که باید اجرا می شد، شد. با افراد مختلفی که در فیلم ها تشخیص دادند برخورد و از موقعیت ورزش کشور دفاع کردند. البته بازیکنان واعضای تیم ها هم خیلی شرمنده بودند.

منبع: فرارو
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2178

به "ماجرای درگیری در لیگ دسته یک والیبال چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای درگیری در لیگ دسته یک والیبال چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید