مجیدی: به هیچ عنوان به تساوی در داربی فکر نمی کنم، جادوی من دعای مادر پیرم است

به گزارش سفر به کیش، سرمربی استقلال گفت: پرسپولیس چندین سال است که فرایند خوبی دارد.

مجیدی: به هیچ عنوان به تساوی در داربی فکر نمی کنم، جادوی من دعای مادر پیرم است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال بعد از ظهر روز چهارشنبه، در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: داربی حساسیت خودش را دارد. تیم پرسپولیس، تیمی است که چندین سال است که فرایند خوبی دارد. این تیم ثبات داشته است و بازیکنانش را حفظ نموده است و هماهنگی خوبی دارد. امیدوارم بازی خوبی باشد و شاهد بازی خوبی از بازیکنان دو تیم باشیم. پیش بینی می کنم بازی خوبی را ببینیم.

او درباره عملکرد بازیکنان خارجی تیمش: گفت بازیکنانی که به ایران می آیند، ایجنت ها معرفی شان می نمایند و یک فیلم 20 دقیقه ای به ما نشان می دهند اما من سعی کردم این کار را نکنم. من به همراه پین و مصطفوی 4 بازی 90 دقیقه ای یامگا را نگاه کردیم تا این بازیکن را جذب کنیم. ما برای جذب سیلوا سعی کردیم کسی را انتخاب کنیم که شرایط بازی را داشته باشد. تمام نکته مثبتی که در تمام بازیکنان وجود دارد، این است که استقلال برای تمام بازیکنان شناخته شده است و در آسیا به عنوان یک تیم بزرگ از آن یاد می نمایند. سیلوا وقتی رزومه باشگاه را دیده بود، به من گفت شادمان هستم که به یک تیم بزرگ می آیم. هر بازیکنی که به یک تیم بزرگ می آید، می داند مسئولیت سنگینی دارد و می بینیم که برترین عملکرد را از خودش نشان می دهد.

سرمربی استقلال درباره انتخاب سیدعلی به عنوان داور داربی مرکز گفت: از نظر من نکته خاصی نیست و من اظهار نظر خاصی نکردم. من برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم قضاوت خوبی داشته باشند.

مجیدی در پاسخ به این سوال که محمد دانشگر را برای داربی در اختیار دارید؟ گفت: امروز آخرین جلسه تمرینی ما است و ما شرایط بازیکنان را آنالیز می کنیم و تصمیم نهایی را می گیریم.

سرمربی استقلال درباره ادامه فرایند شکست ناپذیری تیمش در رقابت های لیگ برتر گفت: مربی ای که با تفکر مساوی به زمین برود، مطمئن باشید شکست می خورد. برای من، سه امتیاز این بازی اهمیت دارد. من با بازیکنان صحبت کردم و من به هیچ عنوان به این فکر نکردم که بخواهم با نتیجه مساوی کار را تمام کنم. من به بازیکنان هم گفتم که در صورت برد در داربی، هیچ چیزی تمام نشده است و ما باید تا آخرین هفته باید برای قهرمانی بجنگیم. مهم این است بازیکنان بدانند تا موقعی که جام بالای سر نرفته است، هیچ چیزی تمام نشده است. برای من تنها چیزی که مهم است، قهرمانی است. پیش بینی من این است یکی از برترین داربی های بسیار خوب چند سال اخیر را شاهد خواهیم بود.

مجیدی درباره حضور طرفداران در ورزشگاه آزادی گفت: بسیار اتفاق خوبی است. ما خودمان که بازی می کردیم، وقتی ورزشگاه پر بود، انگیزه مان بیش تر بود. چند سالی است که طرفداران به ورزشگاه نیامده اند اما آمدن طرفداران به ورزشگاه، هم انگیزه بازیکنان را بیش تر می نماید هم به جذابیت بازی اضافه می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2036

به "مجیدی: به هیچ عنوان به تساوی در داربی فکر نمی کنم، جادوی من دعای مادر پیرم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: به هیچ عنوان به تساوی در داربی فکر نمی کنم، جادوی من دعای مادر پیرم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید