طراحی لوگو: آرمات: می توان شکست در المپیک مقابل ژاپن را جبران کرد

به گزارش سفر به کیش، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: برنامه ژاپن این است که مرحله به مرحله جلو برود و فکر می کنم بتوانیم شکست در المپیک جلوی این تیم را جبران کنیم.

طراحی لوگو: آرمات: می توان شکست در المپیک مقابل ژاپن را جبران کرد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش ، به نقل از رادیو ورزش، مسعود آرمات، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا در گروهی نسبتا سبک بودیم و تیم ملی با جوانگرایی و پوست اندازی که نموده، عملکرد خوبی داشته است.

آرمات اظهار کرد: سخت ترین حریف ما تا این مرحله کره جنوبی است که در دوره قبل هم برای ما مشکل ساز شد و با ترفند سعید معروف برنده مسابقه شدیم.

وی ادامه داد: فکر می کنم بتوانیم کره جنوبی را شکست دهیم. با شناختی که از این تیم دارم، نمی تواند جلوی بچه های ما با روحیه خوبی که دارند مقاومت کند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان بیان نمود: ژاپن تیم خیلی خوبی است و در المپیک ما را شکست داد. ژاپن برنامه ریزی خیلی دقیقی دارد و الان نمی توان پیش بینی کرد.

وی اضافه نمود: از آن جایی که با عطایی در ارتباط هستم، فکر می کنم برنامه ژاپن این است که مرحله به مرحله جلو برود تا اول کره جنوبی را شکست دهد و از این مرحله صعود کند. فکر می کنم بتوانیم شکست در المپیک جلوی ژاپن را جبران کنیم.

آرمات در سرانجام گفت: ما نباید به عطایی نگاه کنیم باید به تیم ملی ایران نگاه کنیم که عطایی نماینده همه مربی های ایرانی در تیم ملی است و جهان می گوید ایران خودکفا شده و با مربی ایرانی قهرمان شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1785

به "طراحی لوگو: آرمات: می توان شکست در المپیک مقابل ژاپن را جبران کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: آرمات: می توان شکست در المپیک مقابل ژاپن را جبران کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید