لزوم تغییر شورای تامین استان خوزستان

به گزارش سفر به کیش، حسین قاسمی در کانال تلگرامی خود به مسائل استان خوزستان و ناتوانی مدیران در برطرف کردن مسائل مردم این استان اشاره کرد.

لزوم تغییر شورای تامین استان خوزستان

به گزارش، حسین قاسمی در کانال تلگرامی خود نوشت: در روز های ابتدای سال 1398 در مطلبی تحت عنوان لزوم تغییر تیم مدیریتی استان خوزستان نوشتم:

خوزستان از جهات مختلف استان بسیار استراتژیکی است. اما بنظر می رسد در خوشبینانه ترین حالت در یکسال اخیر ضعف و ناتوانی مدیران استان، باعث ایجاد حوادث و اتفاقاتی شده است که قابل تامل است.

در یکسال اخیر شاهد چندین اقدام تروریستی و مسلحانه در این استان بوده ایم. متاسفانه دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی استان، توانایی لازم برای پیشگیری از این اقدامات را نداشتند.

از سوی دیگر هر مساله کوچک و قابل حلی به یک بحران تبدیل شد. آب خرمشهر، برخی صنایع و کارخانه ها، کارگران هفت تپه، بحث زمین خواری امیدیه و در ساعات اولیه تحویل سال 98نیز داستان اندیمشک و دزفول.

یک مطلب قابل حل و کوچک با تدبیر حل و فصل نشد، آن قدر بی توجهی و رها شد تا به یک بحران تبدیل شود و کلی برای کشور هزینه تبدیل کند.

ده ها مورد دیگر را می توان برشمرد که در مقابل دیدگان مدیران استان، شاهد چنین روندی بوده ایم.

از طرف دیگر مجموعه تحرکات دشمنان نشان می دهد که سرمایه گذاری جدی برای ایجاد تشنج و بحران در این استان دارند.

بنظر می رسد ادامه حضور تیم مدیریتی سیاسی امنیتی فعلی در خوزستان با توجه به کارنامه حداقل یکساله اخیر، به صلاح نمی باشد. این تیم و در راس آن استاندار خوزستان نشان داده اند برای مدیریت این استان استراتژیک، توانایی لازم را ندارند.

جریانات آبان ماه در خوزستان و خصوصا ماهشهر نشان داد که استاندار و تیم مدیریتی ایشان بصورت ویژه شورای تامین خوزستان، نیاز به نوسازی و تحول دارند.

اگر تیمی قوی و با تجربه و با درایت در استان مستقر نشود، خطرات جدی در چند ماه آینده خوزستان را تهدید می کند. تیم موجود توانایی اداره استان خوزستان را ندارد.

در ضمنً تیم جدید استان نباید رعیت و حلقه به گوش برخی مسولین مرکزنشین خوزستانی باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 668

به "لزوم تغییر شورای تامین استان خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تغییر شورای تامین استان خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید