شوک به بارسلونا؛ ستاره کلیدی ژاوی به پیشنهاد PSG پاسخ مثبت داد

به گزارش سفر به کیش، طبق اعلام فابریتزیو رومانو عثمان دمبله به پیشنهاد پاری سن ژرمن جواب مثبت داده است و راهی این تیم خواهد شد.

شوک به بارسلونا؛ ستاره کلیدی ژاوی به پیشنهاد PSG پاسخ مثبت داد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، عثمان دمبله یکی از بازیکنان کلیدی بارسلونا در دوران ژاوی بوده است. این مربی علاقه زیادی به این بازیکن فرانسوی دارد و اعتماد سرمربی آبی-اناری ها باعث شد تا دمبله با وجود مصدومیتی که داشت فصل بسیار خوبی را با این تیم پشت سر بگذارد و در نهایت با آبی -اناری ها به قهرمانی در لالیگا نیز برسد.

دمبله مورد توجه پاری سن ژرمن قرار گرفته است و لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیایی و تازه فرانسوی ها علاقه زیادی به سبک بازی این بازیکن دارد. فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی خاطرنشان کرد که دمبله به پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ مثبت داده است و راهی این تیم خواهد شد. رقم این انتقال 50 میلیون یورو اعلام شده است.

عثمان دمبله یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد. او هنوز قراردادش را با تیم تمدید نکرده و آبی-اناری ها در صورتی که او حاضر به تمدید قراردادش نباشد مجبور به فروش او در تابستان کنونی هستند. جدایی دمبله از بارسلونا خبر خوبی برای ژاوی نیست؛ چرا که او از آماده ترین و برترین بازیکنان تیمش است و در ملاقات روز گذشته برابر رئال مادرید هم توانست یک گل به ثمر رساند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مرداد 1402 بروزرسانی: 9 مرداد 1402 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2268

به "شوک به بارسلونا؛ ستاره کلیدی ژاوی به پیشنهاد PSG پاسخ مثبت داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک به بارسلونا؛ ستاره کلیدی ژاوی به پیشنهاد PSG پاسخ مثبت داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید