بزرگ ترین شکست تاریخ فوتبال به وسیله نیمار رقم خورد ، حمله به 3 فوق ستاره دنیا فوتبال

به گزارش سفر به کیش، پاری سن ژرمن پس از شکست مقابل رن به شدت مورد انتقاد نهاده شد و رسانه های فرانسوی مسی و نیمار را به باد انتقاد گرفتند.

بزرگ ترین شکست تاریخ فوتبال به وسیله نیمار رقم خورد ، حمله به 3 فوق ستاره دنیا فوتبال

به گزارش خبرنگاران به نقل از مارکا، شکست یک بر صفر پاری سن ژرمن مقابل رن موجی از نقدها را در فرانسه علیه بازیکنان این باشگاه پاریسی به ویژه لیونل مسی برانگیخت.

مدافع عنوان قهرمانی تمام ستاره های خود را برای این بازی در اختیار داشت، اما نه مسی، نه نیمار و نه کیلیان امباپه نتوانستند گلزنی نمایند. این بدان معناست که آنها اکنون تنها یک امتیاز از لانس تیم رتبه دوم جدول لیگ یک فاصله دارند.

در حالی که روزنامه فرانسوی LEquipe از نیمار انتقاد و عملکرد او را نگران نماینده توصیف کرد، روزنامه RMC تصمیم گرفت عصبانیت خود را بر روی ستاره سابق بارسلونا متمرکز کند.

این روزنامه نوشت: مسی یک نیم فصل خوب را پشت سر گذاشت، زیرا برای جام جهانی آماده می شد و تمرین می کرد، اما حالا جام جهانی تمام شده است.

LEquipe هم به مسی امتیاز 4 از 10 را در این بازی داده است. در این روزنامه آمده است: ما بازی همیشگی مسی را که به دیدنش عادت داریم در این بازی از او ندیدیم.

برچسب شکست خورده روی نیمار

نیمار در این فصل در 22 بازی 15 گل و 13 پاس گل به ثمر رساند، اما پس از تعطیلات جام جهانی پیروز به بازیابی شکل بازی خود نشده است.

نیمار فصل 2022-23 را بسیار خوب آغاز کرد و سپس در حین بازی با برزیل در جام جهانی 2022 دچار مصدومیت شد. او هنوز نتوانسته به دوران قبل از آن اتفاق برگردد و در 28 دسامبر در برابر استراسبورگ اخراج شد.

روزنامه فرانسوی LEquipe نوشت: همانطور که در بازی هفته گذشته مقابل آنژه رخ داد، این بازیکن برزیلی خیلی در پی توپ بود و بارها کوشش کرد تا به تنهایی گلزنی کند. نتیجه این بود که او توپ های خود را در منطقه ها سخت از دست داد و به ندرت باعث ایجاد خطر در محوطه جریمه رن شد. این یک عملکرد نگران نماینده بود، آن هم فقط یک ماه قبل از بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ.

انتقاد مطبوعات فرانسوی از نیمار به حدی شده که خرید نیمار از بارسلونا را شکستی برای باشگاه لیگ یک دانسته و نوشته اند: به نظر می رسد نیمار از نظر انتقال و دستمزد بزرگ ترین شکست تاریخ فوتبال است. فقط به این علت که او در دو مرحله یک شانزدهم بازی در سال 2020 خوب بود، به این معنی نیست که هنوز هم خوب باشد.

  • واکنش همزمان رونالدو و جورجینا به شایعه بحران خانوادگی | جمله خاص نامزد رونالدو در مورد حضور در عربستان!
  • لیونل مسی و امباپه خانه به دوش می شوند | دستور مهم شهردار به پاریسی ها!
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 بهمن 1401 بروزرسانی: 3 بهمن 1401 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2192

به "بزرگ ترین شکست تاریخ فوتبال به وسیله نیمار رقم خورد ، حمله به 3 فوق ستاره دنیا فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین شکست تاریخ فوتبال به وسیله نیمار رقم خورد ، حمله به 3 فوق ستاره دنیا فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید