کوتینیو در انتها فصل به بارسلونا برنمی شود

به گزارش سفر به کیش، هافبک برزیلی تیم فوتبال بایرن مونیخ، حتی اگر نتواند باواریایی ها را به خرید قطعی خود مجاب کند، به بارسلونا باز نخواهد گشت.

کوتینیو در انتها فصل به بارسلونا برنمی شود

به گزارش خبرنگاران، نشریه آاِس مدعی شد که باشگاه بارسلونا شایعه بازگشت فیلیپه کوتینیو به نوکمپ در خاتمه فصل جاری را رد نموده است.

کوتینیو بعد از سپری کردن فصلی ناامیدنماینده، در تابستان امسال آبی و اناری ها را ترک کرد و با قراردادی یک ساله به عنوان بازیکن قرضی به بایرن مونیخ پیوست. آغاز کوتینیو در بایرن مونیخ امیدوارنماینده بوده است و دارد به روزهای اوجش برمی گردد. همین موضوع سبب شد که برآورد هایی درباره احتمال دست به کار شدن بارسلونا برای برگرداندن او به نوکمپ منتشر گردد که طبق ادعای نشریه آاِس این موضوع منتفی است.

بایرن مونیخ طبق قراردادی که تابستان امسال با کوتینیو منعقد کرد، این گزینه را دارد که با پرداخت 120 میلیون یورو در خاتمه این فصل، او را به صورت قطعی از بارسلونا خریداری کند، اما طبق ادعای نشریه چاپ مادرید، بایرن مونیخ حتی اگر نخواهد از این بند استفاده کند، بارسلونا باز هم او را به نوکمپ برنخواهد گرداند و برنامه اش این است که او را در تابستان سال آینده بفروشد.

کوتینیو در فصل جاری بوندس لیگا هشت بار برای بایرن مونیخ به میدان رفته است و در این بازی ها دو گل زده و سه پاس گل داده است. با توجه به رابطه خوب میان مدیران بایرن مونیخ و بارسلونا، این احتمال وجود دارد که باواریایی ها برای نگه داشتن ملی پوش فوتبال برزیل در آلیانتس آره نا کوشش نمایند. در همین حال بعضی منابع اعلام نموده اند که بایرن در صورتی که بتواند از بارسلونا تخفیف بگیرد، در تابستان سال 2020 برای خرید قطعی کوتینیو اقدام خواهد نمود. ظاهراً بارسایی ها امیدوارند که حتی در صورت بی میلی بایرن مونیخ برای خرید قطعی کوتینیو، او را به صورت قطعی به یک باشگاه در لیگ برتر انگلیس بفروشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 479

به "کوتینیو در انتها فصل به بارسلونا برنمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوتینیو در انتها فصل به بارسلونا برنمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید