تور ایتالیا: مصاف محبت آمیز ایتالیا و آرژانتین در لندن

به گزارش سفر به کیش، تیم های ملی ایتالیا و آرژانتین سال میلادی آینده در مرکز انگلیس یک بازی محبت آمیز برگزار خواهند کرد.

تور ایتالیا: مصاف محبت آمیز ایتالیا و آرژانتین در لندن

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در راستای تقویت روابط فوتبالی میان قاره اروپا و منطقه آمریکای جنوبی که اخیراً کنفدراسیون های آنها نیز تفاهم نامه ای را امضا کردند، تیم های ملی فوتبال ایتالیا و آرژانتین ماه جولای سال 2022 در استادیوم ومبلی لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این بازی قرار است روز یکم جولای (10 تیر 1401) در همان استادیومی برگزار گردد که ایتالیایی ها تابستان سال جاری جام قهرمانی یورو 2020 را بالای سر بردند.

به موجب تفاهم نامه ای که به امضای مدیران یوفا و کنمبل رسیده و تا سال 2028 نیز اعتبار دارد، انتظار می رود که همکاری نهاد های حاکم بر فوتبال قاره سبز و آمریکای لاتین از طرقی مانند برگزاری بازی های محبت آمیز افزایش پیدا کند.

به همین دلیل قرار است که این دو سازمان دفتری مشترک را در شهر لندن تأسیس نمایند که در اوایل ماه جولای سال آینده افتتاح خواهد شد و هدف آن هم برگزاری رویدادهای فوتبالی با همکاری اهالی فوتبال اروپا و آمریکای جنوبی است.

بازی محبت آمیز ایتالیا و آرژانتین هم که به فینالیسیما (به معنای فینال بزرگ) معروفیت دارد، به عنوان نمادی از شروع این همکاری انتخاب شده است چرا که تیم های ملی این دو کشور تابستان سال جاری قهرمان جام ملت های اروپا و آمریکا جنوبی شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1926

به "تور ایتالیا: مصاف محبت آمیز ایتالیا و آرژانتین در لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: مصاف محبت آمیز ایتالیا و آرژانتین در لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید