قلدری امیر قطر برای اهالی فوتبال اروپا با یک توئیت عجیب!

به گزارش سفر به کیش، مالک باشگاه پاری سن ژرمن خطاب به یکی از منتقدانش به خاطر رویکردی که در قبال فروش کیلیان امباپه در پیش گرفت، پاسخی عجیب داد.

قلدری امیر قطر برای اهالی فوتبال اروپا با یک توئیت عجیب!

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، بریزوبپاش های پاری سن ژرمن در بازار جابجایی تابستانی و ولخرجی های بدون محدودیتش، خیلی ها را نسبت به عدالت موجود در اجرای قانون بازی جوانمردانه اقتصادی به شک انداخته است. سال جاری اما مالکان قطری PSG بیش از سال های قبل مورد انتقاد واقع شده اند به خصوص در اسپانیا. ابتدا به خاطر بردن لیونل مسی و سرخیو راموس کاپیتان های رئال مادرید و بارسلونا به پاریس و سپس به خاطر رویکرد غیرمحترمانه ای که درقبال فروش کیلیان امباپه به رئال مادرید در پیش گرفت.

پاریسی ها با رویکردی خارج از عرف بازار جابجایی فوتبال اروپا، پس از دریافت سه پیشنهاد مختلف که آخرین آنها 200 میلیون یورو بود، رئال ماردید را حتی شایسته دریافت پاسخ منفی خود ندانستند. این در حالی بود که خود بازیکن نسبت به بازی برای کهکشانی ها تمایل داشت.

این رویکرد مالکان و رئیس قطری PSG با انتقاداتی روبرو شده که یکی از آنها از سوی خوسپ پدررول، مجری برنامه معروف چیرینگیتوی اسپانیا (یک برنامه تخصصی درباره فوتبال) بود که در صفحه شخصی اش در توئیتر رفتار مالکان قطری این تیم در عدم پاسخگویی به رئال مادرید را منزجر کننده توصیف کرد.

در واکنش به اظهارات پدررول، امیر قطر، خلیفه بند حمد آل ثانی به اسم مالک باشگاه پاری سن ژرمن پیامی تمسخرآمیز به زبان اسپانیایی در توئیتر منتشر کرد که در آن خطاب به مجری اسپانیایی نوشته شده است: با سازمان ملل متحد تماس بگیر تا یک شکایت فوری را برای شان ارسال کنی.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1769

به "قلدری امیر قطر برای اهالی فوتبال اروپا با یک توئیت عجیب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلدری امیر قطر برای اهالی فوتبال اروپا با یک توئیت عجیب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید