دو مدال آور آسیایی صاحب زمین می شوند، شرایط تمرین قشلاقی فراهم شد

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران، منصور عبدی نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: الیاس علی اکبری و محمد محمدی بریمانلو که در بازی های آسیایی 2018 پیروز به کسب مدال شده بودند مدتی پیش از استانداری خراسان شمالی تقاضای زمین داشتند که با موافقت شجاعی استاندار و پس از هماهنگی با راه و شهرسازی این دو قطعه زمین اختصاص داده شده و هفته آینده تحویل این دو قهرمان خواهد شد.

دو مدال آور آسیایی صاحب زمین می شوند، شرایط تمرین قشلاقی فراهم شد

عبدی ادامه داد: قهرمانان کشور و استان خراسان شمالی باعث افتخار همه مردم هستند و کسب مقام توسط ورزشکاران باعث خوشحالی تمام ایران می گردد. لذا یکی از سیاست های استاندار خراسان شمالی نیز این است که تمام کوشش خود را برای ایجاد نشاط در بین مردم و جامعه ورزشی به کار گرفته است. در فضایی که آسیب های اجتماعی گسترده شده است؛ توجه و تشویق ورزشکاران توسط شجاعی، امید و انگیزه خوبی برای جوانان است که به ورزش توجه بیشتری داشته باشند.

مدیرکل حراست استانداری خراسان شمالی اضافه نمود: در این مدت پیگیر کارهای میثم قشلاقی عضو تیم ملی بوکس هم بودیم. وی سرباز مرزبانی است و با توجه به اینکه هنوز شرایط کسب سهمیه المپیک را دارد، ضمن حضور در مرزبانی و تجلیل از ایشان با همکاری خوب فرمانده مرزبانی وی برای ادامه خدمت به استانداری منتقل شد تا بتوان شرایط تمرین و کوشش برای رسیدن به بازی های المپیک را داشته باشد.

عبدی همچنین در مورد کمپ بین المللی جودو استان نیز گفت: با هماهنگی خوبی که بین فدراسیون و هیأت جودو استان وجود دارد این کمپ به وسیله فدراسیون جودو تجهیز خواهد شد. امیدواریم شاهد تداوم این رویه و حضور نیروهای توانمند کوراش کشور همچون کوروش خسرویار در انجمن جهانی کوراش باشیم.

وی در انتها گفت: می بایست مسولان و مدیران ورزشی به قید فوریت نگاه خودشان را به سمت جودو داشته باشند و زیرساخت هارا برای پیشرفت این ورزش در کشور و استان خراسان شمالی مهیا نمایند و در هر استانی که استعدادهای جودو دارند، سالن های اختصاصی به این ورزش داده گردد. خواسته مسولان استانی ورزش و همچنین فدراسیون جودو اعطا سالن های لازم به ورزش جودو است تا بتوان به دوران اوج جودو در کشور پس از برطرف تعلیق رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 962

به "دو مدال آور آسیایی صاحب زمین می شوند، شرایط تمرین قشلاقی فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو مدال آور آسیایی صاحب زمین می شوند، شرایط تمرین قشلاقی فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید