دعوت به همکاری از علاقه مندان به بازاریابی اینترنتی

به گزارش سفر به کیش، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی گفت: این سازمان از علاقه مندان به بازاریابی اینترنتی پس از شرکت در دوره های آموزشی رایگان دیجیتال مارکتینگ، دعوت به همکاری می نماید.

دعوت به همکاری از علاقه مندان به بازاریابی اینترنتی

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، میثم کرمانی با بیان این خبر، اظهار کرد: در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی مثلث توسعه مالی، فرهنگی و اجتماعی و در پی آسیب های وارده ناشی از بحران کرونا به کسب و کارها و فعالیت های مالی در استان خراسان رضوی، کوشش داریم از نیروهای علاقه مند و توانمند سراسر استان در حوزه دیجیتال مارکتینگ دعوت به همکاری کنیم.

وی با اشاره به انجام این اقدام بر اساس مصوبه کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان در مورخ 18 فروردین ماه سال جاری، توضیح داد: این اقدام با همکاری موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداری های استان انجام خواهد شد و تا سقف 200 نفر از جوانان علاقه مند و فعال رده سنی حداقل 22 تا حداکثر 35 سال که دارای مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در همه رشته ها هستند، پس از شرکت در دوره های آموزشی در حوزه دیجیتال مارکتینگ دعوت به همکاری خواهند شد .

کرمانی اضافه نمود: آشنایی اولیه با رایانه، اینترنت، علاقمندی و انگیزه بالا در یادگیری اصول دیجیتال مارکتینگ و کسب نمره قبولی در دوره های آموزشی آنلاینی که به صورت رایگان برگزار خواهد شد، از جمله شرایط شناسایی و انتخاب این افراد است.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی با اشاره به شروع ثبت نام دوره های آموزشی آنلاین دیجیتال مارکتینگ از 24 فرودین ماه، بیان نمود: علاقه مندان به این حوزه تا انتها وقت اداری یک اردیبهشت ماه فرصت دارند تا به وسیله سایت سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی به آدرس www.hamyari-kh.ir در این دوره ها ثبت نام نمایند.

وی بیان نمود: این دوره ها به صورت مجازی توسط موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری های استان برگزار می گردد. تلفن تماس 38798367-051همه روزه از ساعت 8 الی 14 آماده پاسخگویی به سوالات علاقه مندان به شرکت در دوره های آنلاین دیجیتال مارکتینگ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 947

به "دعوت به همکاری از علاقه مندان به بازاریابی اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت به همکاری از علاقه مندان به بازاریابی اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید