خبرنگاران 2هزار خانواده نیازمند در تکاب بسته معیشتی دریافت کردند

به گزارش سفر به کیش، مهاباد- خبرنگاران- فرماندار تکاب گفت: در مرحله نخست طرح پویش همدلی کمک به اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا، 2 هزار خانواده نیازمند در این شهرستان بسته معیشتی و اقلام غذایی دریافت کردند.

خبرنگاران 2هزار خانواده نیازمند در تکاب بسته معیشتی دریافت کردند

محمود زمانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: این بسته های معیشتی، اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز خانوار به ارزش 2 میلیون و 100 هزار ریال از جمله برنج، مرغ، روغن، خرما، ماکارونی و پنیر را شامل می شود که در مرحله نخست در قالب طرح پویش همدلی استاندار آذربایجان غربی بین خانواده های نیازمند پخش و توزیع شد.

وی بیان کرد: برای توزیع این بسته های معیشتی 20 تن برنج،6 تن روغن،6 تن گوشت سفید مرغ، 2 هزار بسته خرما، 2 هزار بسته پنیرسفید و چهارهزار بسته ماکارونی تهیه و با کمک و همکاری نهادهای مختلف از ارومیه به تکاب ارسال شد.

وی گفت: خانواده هایی که تحت پوشش هیچ نهادی نبوده و به علت شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کسب و کارها و مشاغل، دچار آسیب اقتصادی و معیشتی شده بودند این بسته های غذایی و خوراکی را دریافت کردند.

فرماندار تکاب ادامه داد: خانواده های نیازمند و افراد واجد شرایط دریافت بسته های معیشتی طرح پویش همدلی، توسط کمیته حمایتی ستاد مقابله با کرونا در تکاب شناسایی و طی فرآیندی تعیین شدند و برای توزیع مطلوب و اطمینان از ارسال و تحویل بسته ها به خانواده های هدف، 100 سرگروه ار اقشار و اصناف مختلف کار توزیع و پخش بسته ها را برعهده گرفتند.

زمانی اضافه کرد: در مرحله اول توزیع و پخش بسته های معیشتی طرح پویش همدلی نهادها و ادارات مختلف تکاب از جمله فرمانداری، سپاه، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، هلال احمر، کمیته امداد، صنعت، معدن و تجارت و بهزیستی همکاری و مشارکت کردند.

وی گفت: ابتکار استاندار آذربایجان غربی در راه اندازی طرح پویش همدلی و توزیع بسته های معیشتی، گام بزرگی در راستای کمک های مومنانه به خانواده ها و اقشار آسیب پذر ناشی از بیماری کرونا در استان آذربایجان غربی در ماه مبارک رمضان بود.

پویش همدلی به پیشنهاد استاندار آذربایجان غربی به منظور توزیع 100 هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در این استان راه اندازی شده است.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است که 81 هزار نفر جمعیت دارد و از زمان شیوع بیماری کرونا در این شهرستان فعالیت های خیریه و کمک به نیازمندان افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگاران، تا به امروز بیش از 96 هزار نفر در کشور به بیماری کرونا مبتلا شده و افزون بر 78 هزار نفر بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1005

به "خبرنگاران 2هزار خانواده نیازمند در تکاب بسته معیشتی دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2هزار خانواده نیازمند در تکاب بسته معیشتی دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید