خبرنگاران هزینه 12 میلیارد تومانی داروی کرونایی ها و چند خبر کوتاه از کاشان

به گزارش سفر به کیش، کاشان - خبرنگاران - هزینه 12 میلیارد تومانی داروی کرونایی ها، بازسازی تیمچه امین الدوله بازار، انفجار موتور و آتش سوزی خودرو سواری ولوو و ملاقات شهردار با بچه های بی سرپرست و بدسرپرست مرکزهای خیریه از جمله خبرهای کوتاه روز یکشنبه کاشان است.

خبرنگاران هزینه 12 میلیارد تومانی داروی کرونایی ها و چند خبر کوتاه از کاشان

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

هزینه 12 میلیارد تومانی تامین داروی کرونایی ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز افزون بر 12 میلیارد تومان برای تامین داروهای بیماران کووید 19 هزینه شده که 9 میلیارد و 800 میلیون تومان از این مبلغ فقط برای تهیه داروی رمدیسیور اختصاص داده شد.

سیدعلیرضا مروجی در نشست شورای سلامت شهرستان کاشان با اشاره به کوشش و مجاهدت کارکنان بهداشتی و درمانی این شهرستان در عرصه مبارزه با کرونا اضافه نمود: تا به امروز افزون بر 42 هزار آزمایش کرونا در کاشان اجرا شده است که از این تعداد بیش از 15 هزار آزمایش مثبت بوده است.

وی با بیان اینکه در مدت شیوع ویروس کرونا 114 مادر باردار کرونایی با همت و کوشش شبانه روزی اعضای کادر درمان منطقه کاشان نجات یافتند، ادامه داد: هشت نفر از این مادران در بخش مراقبت های ویژه بستری بودند که تمامی آنان در نهایت با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه در کشورمان با وجود تحریم با کرونا می جنگیم، اظهار داشت: در زمان شیوع ویروس کرونا 69 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی برای درمان بیماران کووید 19 در منطقه کاشان خریداری شد که 17 میلیارد تومان آن از سوی خیران تهیه شده است.

بازسازی تیمچه امین الدوله بازار

مدیر منطقه یک شهرداری کاشان گفت بنای زاید در تیمچه امین الدوله که سال ها کاربری چایخانه داشت و تقارن معماری این اثر باشکوه را تحت الشعاع قرار داده بود، تخریب شد.

ابوالفضل ساروقیان با اشاره به توافق شهرداری با متصرف این بنای زاید در پی دستور شهردار کاشان اضافه نمود: انتها پس از مذاکره های طولانی و توافق با متصرف این چایخانه در ساعت 23 آخرین شب سال 1399 تخریب شد.

وی حفاظت از آثار تاریخی و میراث پیشینیان را از وظیفه های مهم شهرداری منطقه تاریخی - فرهنگی اعلام و اضافه نمود: مدتی است که شهرداری کاشان با مشارکت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقدام به بازسازی و بهسازی کالبد بازار نموده است که بازسازی تیمچه امین الدوله در این طرح قرار می گیرد.

انفجار موتور و آتش سوزی خودرو سواری ولوو

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از انفجار در موتور و آتش سوزی خودرو سواری ولوو اطلاع داد و گفت: تیم عملیاتی ایستگاه سه این سازمان برای مهار آتش سوزی و ایمنی محل حادثه اعزام شد.

روح الله فدایی اضافه نمود: این حادثه ساعت 18 و 42 دقیقه امروز در بلوار قطب راوندی روبروی استادیوم رفاه کارگران رخ داد.

ملاقات شهردار کاشان با بچه ها بی سرپرست

شهردار کاشان امروز با حضور در سه مجموعه خیریه، ساعت هایی از نخستین روز سال نو را با بچه ها و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست گذراند.

سعید ابریشمی راد در حاشیه این ملاقات صمیمانه، با مسوولان این مرکزهای خیریه گفت وگو کرد و با قدردانی از کوشش های آنان برای مراقبت از این فرشتگان در معرض آسیب، بر آمادگی شهرداری کاشان برای یاری و رسیدگی به دغدغه ها و مسائل این مجموعه ها تاکید نمود.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر 364 هزار نفر در فاصله حدود 200 کیلومتری شمال استان اصفهان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1534

به "خبرنگاران هزینه 12 میلیارد تومانی داروی کرونایی ها و چند خبر کوتاه از کاشان" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبرنگاران هزینه 12 میلیارد تومانی داروی کرونایی ها و چند خبر کوتاه از کاشان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هزینه 12 میلیارد تومانی داروی کرونایی ها و چند خبر کوتاه از کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید