حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی از خدمات نوین بازار سرمایه رونمایی شد خبرنگاران ورزشی، امروز با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی، از سه خدمت نوین بازار سرمایه رونمایی شد.

به گزارش سفر به کیش، خبرنگاران ورزشی- امروز با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی، از سه خدمت نوین بازار سرمایه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگاران، محمدعلی دهقان دهنوی در مراسم رونمایی از خدمات نوین بازار سرمایه که با حضور وزیر اقتصاد و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار گردید، با اشاره به رونمایی از پنجره واحد خدمات بازار سرمایه، سامانه تبادل اطلاعات نهادهای اقتصادی و سامانه میز خدمت الکترونیکی اظهار کرد: امروز در سه حوزه متفاوت و مجزا شاهد راه اندازی پنجره های واحد خدمات بازار سرمایه هستیم تا بتوانیم از کانال های موجود، خدمات را با سرعت و سهولت بسیار برای ارباب رجوع سازمان ارائه دهیم.

حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی از خدمات نوین بازار سرمایه رونمایی شد خبرنگاران ورزشی، امروز با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی، از سه خدمت نوین بازار سرمایه رونمایی شد.

وی ادامه داد: در پنجره پاحد خدمات بازار سرمایه و با همکاری سازمان ثبت اسناد، سازمان امور اقتصادیاتی، روزنامه رسمی و شرکت پست پیروز شدیم کلیه خدمات را در کنار خدمات سازمان و در قالب یک مکان فیزیکی واحد متمرکز کنیم.

رییس سازمان بورس با بیان اینکه پنجره فوق در محل ساختمان تازه سازمان بورس مستقر شده است، اظهار کرد: با راه اندازی آن خدماتی که احتیاج به مراجعه مکرر دارند، در یک نقطه و مکان ارائه و سرعت و سهولت فرایندها را در پی دارد.

دهقان به راه اندازی پنجره واحد الکترونیکی به اسم دومین پنجره واحد خدمات اشاره نمود و اضافه نمود: پنجره فوق جایگزین سامانه سِتان (تبادل اطلاعات نهادهای اقتصادی) موجود خواهد شد، چرا که متاسفانه سامانه ستان با اشکالات زیادی چون کند بودن فرایندها و عدم امکان مشاهده فرایندها روبرو بود که توانستیم با وارد کردن فرایندها در درون نرم افزار تازه، ارائه خدمات تازهی را در سازمان ببینیم.

وی اضافه نمود: از ویژگی های برتر پنجره فوق، کسب مجوزهای لازم به وسیله متقاضی در سازمان، مجوز افزایش سرمایه و مهمتر از آن مشاهده فرایند انجام امور و اصلاح نقض های موجود و بارگذاری درست مراحل به وسیله متقاضی است.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از اتصال سازمان ثبت اسناد، سازمان امور اقتصادیاتی، روزنامه رسمی و سازمان پست به نرم افزار فوق اطلاع داد و اظهار کرد: در حال حاضر در محیطی آزمایشی، سازمان ثبت اسناد به این نرم افزار متصل شده است به طوریکه می توانیم پنجره واحد فیزیکی را به نوعی در الکترونیک هم داشته باشیم.

وی به راه اندازی میز خدمت الکترونیک به اسم سومین پنجره خدمات اشاره نمود و اضافه نمود: میز خدمت مجموعه ای از راهنمای دریافت مجوزها از سازمان محسوب می گردد که ارباب رجوع حقیقی و یا حقوقی و یا فعالان بازار می توانند به وسیله میز خدمت و فضای اینترنتی که برای آن تعریف شده است، فرم ها و مدارک مورد احتیاج را مشاهده نموده و طبق جهت معین شده امور مربوط به خود را پی گیری نمایند.

ایسنا نوشت: دهقان در انتها توضیح داد: با راه اندازری این سه مجموعه و توسعه آن امیدوار هستیم بتوانیم فرایندهای سازمان را کوتاه تر نموده و دغدغه های سهامداران و یا فعالان بازار را کاهش دهیم.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1754

به "حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی از خدمات نوین بازار سرمایه رونمایی شد خبرنگاران ورزشی، امروز با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی، از سه خدمت نوین بازار سرمایه رونمایی شد." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی از خدمات نوین بازار سرمایه رونمایی شد خبرنگاران ورزشی، امروز با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی، از سه خدمت نوین بازار سرمایه رونمایی شد."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید