جلوگیری از تمرین ملی پوشان مدال آور در مجموعه آزادی به دلیل اقتصادی، وقتی مسئولان سکوت می نمایند

به گزارش سفر به کیش، تصمیم اخیر مسئولان مجموعه ورزشی آزادی، باعث اعتراض ملی پوشان بعضی رشته ها که اتفاقا مدال آور نیز هستند، شده است.

جلوگیری از تمرین ملی پوشان مدال آور در مجموعه آزادی به دلیل اقتصادی، وقتی مسئولان سکوت می نمایند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مجموعه ورزشی آزادی در حالی به حیات خود به عنوان بزرگترین مجموعه ورزشی در ایران ادامه می دهد که تصمیمات مسئولان در یکی دو سال اخیر، نقدها زیادی را به همراه داشته است.

آخرین تصمیم این مسئولان مربوط به استفاده از پیست شماره 2 است. طبق اخبار به دست آمده این پیست به دست بخش خصوصی واگذار شده و بخش خصوصی نیز بدون دریافت پول اجازه تمرین به ورزشکاران را نمی دهد.

نکته جالب توجه این hست که ورزشکاران رشته های مدال آور همچون کشتی پای ثابت این پیست هستند و تمرینات هوازی خود را در آنجا انجام می دهند، اما حالا با معضلی جدید روبرو شده اند. شنیده شده که ملی پوشان کشتی فرنگی صبح امروز به پیست مراجعه نموده، اما از تمرین آنها جلوگیری به عمل آمده و تحقق این موضوع به نامه نگاری با مسئولان مجموعه ورزشی آزادی موکول شده است.

مجموعه ورزشی آزادی از اوایل آذر ماه امسال با یک سرپرست جدید با نام علی اکبر شعبانلو اداره می گردد. در طول سه ماه اخیر کمترین میزان پاسخگویی درباره شرایط مجموعه از سوی این سرپرست اجرا شده است که باید موضوع پیست شماره 2 را نیز به آنها افزود.

نکته دیگر اینکه حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در نشست خبری که اوایل سال 97 داشت، بر تغییر و تحول اساسی در مجموعه ورزشی آزادی تاکید نمود، اما تاکنون چنین شرایطی مشاهده نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 141

به "جلوگیری از تمرین ملی پوشان مدال آور در مجموعه آزادی به دلیل اقتصادی، وقتی مسئولان سکوت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلوگیری از تمرین ملی پوشان مدال آور در مجموعه آزادی به دلیل اقتصادی، وقتی مسئولان سکوت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید