بیمارستان شریعت رضوی منطقه9 تعطیل شد

به گزارش سفر به کیش، بیمارستان شهید شریعت رضوی واقع در منطقه9 از نظر ایمنی در لیست ساختمان های پرخطر قرار گرفته و به منظور حفظ و ارتقای ایمنی جان شهروندان، فعلا بخش های تخصصی آن تعطیل و فقط بخش اورژانس خدمات رسانی می نماید.

بیمارستان شریعت رضوی منطقه9 تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین، بیمارستان شهید شریعت رضوی به علت مسائل سازه ای و فرونشست های متعدد ناایمن بوده، به همین علت مسئولان شهرداری منطقه9 تهران در جلسات متعددی که با مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی کشور داشتند موضوع تعطیلی مقطعی این بیمارستان برای ساخت پلی کلینیک تخصصی را مطرح کردند و مورد موافقت نیز نهاده شد؛ بنابراین قرار شد در یک دوره زمانی کوتاه بخش های تخصصی بیمارستان شهید شریعت رضوی تعطیل گردد.

سید محمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه9 در این باره گفت: پیرو مطالبات مردم در قرار خدمت شهردار تهران در این منطقه و البته در بازدید ها و ملاقات های چهره به چهره با شهروندان غرب مرکز، پیرامون ساخت مرکز تخصصی درمانی، مقرر شد تا در این خصوص آنالیز های لازم انجام گردد. در صورت توافق سازمان تامین اجتماعی با سازمان اوقاف یا تهاتر زمین های متبوعه، این پلی کلینیک به بیمارستان تخصصی ارتقا پیدا می نماید.

او تاکید نمود: مدیریت شهری خود را مکلف به ارتقای ایمنی شهروندان می داند و با تمام توان و با همکاری و مساعدت و دستور ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همه توان خود را برای ساخت این پلی کلینیک تخصصی به کار خواهد بست تا شهروندان ساکن در این بخش از تهران از امکانات ایمن و مناسب در حوزه درمان بهره مند شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 30 دی 1401 بروزرسانی: 30 دی 1401 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2190

به "بیمارستان شریعت رضوی منطقه9 تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمارستان شریعت رضوی منطقه9 تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید