اولیانوف: دیدگاه دولت بایدن واقع بینانه تر از نظر حامیان اروپایی برجام پلاس است

به گزارش سفر به کیش، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در پیامی توییتری به موضع کشورهای اروپایی عضو برجام و دولت جدید آمریکا به توافق هسته ای واکنش نشان داد.

اولیانوف: دیدگاه دولت بایدن واقع بینانه تر از نظر حامیان اروپایی برجام پلاس است

با ما سفر کنید و با کمترین قیمت تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در صفحه توییترش درباره رویکرد سه کشور اروپایی آلمان، فرانسه و انگلیس موسوم به تروئیکای اروپا نسبت به توافق هسته ای که از اعضای این توافق می باشند، نوشت: تروئیکای اروپا هنوز از توافق برجام پلاس حمایت می نمایند. موضع دولت جدید آمریکا در این زمینه همان طور که توسط مقامات ارشد بیان شده است، مبنی بر این که ابتدا اجرای کامل توافق هسته ای احیا گردد و سپس مسائل دیگر مطرح گردد، به نظر واقع بینانه تر می آید.

اظهارات اولیانوف درباره حمایت تروئیکای اروپا از برجام پلاس در پی این مطرح می گردد که هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان پیش از این در گفت وگویی با اشپیگل گفته بود: نوعی برجام پلاس احتیاج است که آن نیز در راستای منافع ما باشد.

در حالی که ایران بارها تاکید نموده به دنبال سلاح هسته ای نیست، وی در راستای ایده برجام پلاس ادامه داد: ما انتظارات واضحی از ایران داریم: نه سلاح هسته ای و نه برنامه موشک های بالستیکی که کل منطقه را به خطر بیاندازد. ایران همچنین باید نقش دیگری را در منطقه بازی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1440

به "اولیانوف: دیدگاه دولت بایدن واقع بینانه تر از نظر حامیان اروپایی برجام پلاس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولیانوف: دیدگاه دولت بایدن واقع بینانه تر از نظر حامیان اروپایی برجام پلاس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید