احتمال حضور پوتین در نشست مجمع عمومی سازمان ملل وجود دارد

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین طی سخنانی از احتمال حضور رئیس جمهور روسیه در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد خبر داد.

احتمال حضور پوتین در نشست مجمع عمومی سازمان ملل وجود دارد

بر اساس این گزارش، پسکوف در این خصوص گفت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ممکن است به طور بالقوه در نشست مجمع عمومی سازمان ملل شرکت کند، اما (شرکت در این نشست) در حال حاضر در برنامه وی نیست.

پسکوف تاکید کرد: در حال حاضر چنین برنامه ای در جدول کاری وی نیست اما شاهد ابتکار عمل های متنوعی در آنجا (نشست مجمع عمومی) خواهیم بود و لذا من ترجیح می دهم هیچ گونه احتمالی را رد نکنم اما رئیس جمهور هیچ برنامه مشخصی در این خصوص ندارد.

لازم به ذکر است هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در روز 14 سپتامبر افتتاح شد و انتظار می رود رهبران 83 استان، 43 نخست وزیر و 23 وزیر خارجه برای شرکت در این نشست، در مقر سازمان ملل در نیویورک حاضر شوند.

کاخ کرملین پیشتر اعلام کرده بود که به دلیل ابتلای برخی از نزدیکان رئیس جمهور روسیه به بیماری کرونا، وی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل شرکت نخواهد کرد و تنها سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه به همراه هیاتی بلند پایه از این کشور، برای شرکت در نشست راهی نیویورک خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1789

به "احتمال حضور پوتین در نشست مجمع عمومی سازمان ملل وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال حضور پوتین در نشست مجمع عمومی سازمان ملل وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید