ابتلای دو مقام بلندپایه روسیه به کرونا، کرملین: پوتین تماسی با آنها نداشته است

به گزارش سفر به کیش، سخنگوی کرملین در پاسخ به سئوال خبرنگاران، ابراز اطمینان کرد: ولادیمیر پوتین با رئیس اتاق بازرگانی که به بیماری کووید-19 مبتلا شده و با رئیس شورای فدراسیون که در قرنطینه خانگی است، هیچ تماس شخصی نداشته است.

ابتلای دو مقام بلندپایه روسیه به کرونا، کرملین: پوتین تماسی با آنها نداشته است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه، امروز، ابراز اطمینان کرد که ولادیمیر پوتین با آلکسی کودرین رئیس اتاق بازرگانی که به بیماری کووید-19 مبتلا شده و با والنتینا ماتوینکو رئیس شورای فدراسیون (سنای) روسیه که به دلیل تماس با شخص مبتلا به ویروس کرونا، مجبور به قرنطینه در خانه است، هیچ تماس شخصی برقرار ننموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سخنگوی کاخ کرملین در پاسخ به سئوال خبرنگاران در این که آیا رئیس جمهور جلسات مستقیمی با خانم ماتوینکو و آلکسی کودرین برگزار نموده است، پاسخ منفی داده و یادآور شد که نشست شورای امنیت با حضور رئیس شورای فدراسیون همواره به صورت آنلاین برگزار شده است.

گفتنی است که صبح امروز معین شد که نتیجه آزمایش عفونت ویروس کرونای آلکسی کودرین، رئیس اتاق بازرگانی روسیه مثبت شده است. وی خود در پیامی در شبکه های اجتماعی این موضوع را اعلام نموده و یادآور شد که در منزل خود را قرنطینه نموده و هم اکنون تحت معالجه است.

بلافاصله پس از آن، معلوم شد که والنتینا ماتوینکو، رئیس شورای فدراسیون روسیه نیز به دلیل تماس با شخص مبتلا به کووید-19، مجبور به رعایت رژیم قرنطینه در منزل است.

طی چند ماه گذشته، چند تن از نمایندگان مجلس روسیه به ویروس کرونا آلوده شده اند. در اواخر ماه نوامبر، ویچسلاو والودین رئیس دومای دولتی روسیه گفت که 130 نماینده بیمار شده یا به ویروس کرونا آلوده شدند. به گفته وی، البته فقط 28 نفر احتیاج به بستری در بیمارستان پیدا کردند.

در روسیه، چندین مقام دولتی نیز تا به امروز به ویروس کرونا مبتلا شده اند - از جمله میخائیل میشوستین نخست وزیر ، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری و همچنین، وزیر فرهنگ، وزیر مسکن و ساخت و ساز و وزیر آموزش، که همگی بهبود یافته اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1340

به "ابتلای دو مقام بلندپایه روسیه به کرونا، کرملین: پوتین تماسی با آنها نداشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای دو مقام بلندپایه روسیه به کرونا، کرملین: پوتین تماسی با آنها نداشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید