آموزش 12 و نیم میلیون نفر ساعت معلم و فرهنگی در دوره ضمن خدمت کوچ

به گزارش سفر به کیش، تهران (پانا) - طی دومین اطلاعیه طرح ملی کوچ، آموزش 12 و نیم میلیون نفر/ساعت معلم و فرهنگی در دوره ضمن خدمت کنترل وزن و چاقی دانش آموزان رسما اعلام شد.

آموزش 12 و نیم میلیون نفر ساعت معلم و فرهنگی در دوره ضمن خدمت کوچ

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت، اطلاعیه شماره دو طرح ملی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان رسما از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش صادر شد. در این اطلاعیه آمده است:

به دنبال همکاری تمامی فرهنگیان در طرح کوچ و نیاز به آموزش کلیه پرسنل آموزشی کشور، 18ساعت آموزش ضمن با موضوع آشنایی با بسته تحولی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان با رویکرد ترویج سبک زندگی فعال و سالم، با کد 99506814 برگزار گشت که طی آن 12میلیون و 517هزار و 902 نفر/ساعت معلم و فرهنگی، مشتمل بر مدیران، معلمین، معاونین و ... مدارس کشور، تحت آموزش چگونگی مداخلات موثر در طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان قرار گرفتند.

در این دوره ضمن خدمت، سرفصل ها و موضوعاتی چون آشنایی با عوارض چاقی و اضافه وزن در دانش آموزان، اهمیت و ضرورت طرح، راه های پیشگیری، فعالیت های ورزشی مناسب، آشنایی با تغذیه سالم دانش آموزان، اجرا و کنترل فعالیت های بدنی دانش آموز در منزل، فعالیت های مدرسه ای و ... به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

همچنین یادآور می گردد دوره آموزش ضمن خدمت برای مداخلات موثر تحت عنوان نحوه ارزیابی، غربالگری و اجرای مداخلات در پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان برای کلیه عوامل اجرایی و نظارتی این پروژه با 16ساعت آموزشی و با کد 99506827 بر روی سامانه LTMS فرهنگیان کشور قرار گرفته و در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1352

به "آموزش 12 و نیم میلیون نفر ساعت معلم و فرهنگی در دوره ضمن خدمت کوچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش 12 و نیم میلیون نفر ساعت معلم و فرهنگی در دوره ضمن خدمت کوچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید