8 تا از بهترین کافه های عمان

به گزارش سفر به کیش، شاید شما نیز همانند بسیاری از ایرانیان تصور کنید کشور عمان یک منطقه بیابانی و گرم و خشک است که هیچ گونه امکانات مدرن و پیشرفته ای در آن پیدا نمی گردد، اما باید بگوییم امروزه و در قرن بیست و یکم با کشور پیشرفته ای رو به رو هستیم که در رقابت با کشورهایی همچون امارات و قطر سعی در توسعه تمامی زوایای کشور و بخصوص جنبه های گردشگری دارد.

8 تا از بهترین کافه های عمان

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

معرفی بهترین کافه های عمان یکی از مسائلی است که در مسافرت به عمان با آن روبرو خواهید شد. به همین علت سعی نموده ایم در این مقاله به تعدادی از برترین کافه های شهر مسقط به عنوان پایتخت عمان اشاره کنیم.

رزرو آنلاین تور مسقط عمان، بلیط پرواز مسقط یا رزرو آنلاین بهترین هتل های مسقط عمان از خبرنگاران.

1- کافه موریش Moorish Café

کافه موریش یکی از معروف ترین و شاید بهتر است بگوییم معروف ترین کافه در کشور عمان است. شما در این کافه می توانید طیف گسترده ای از انواع نوشیدنی های گرم و سرد، معجون ها، آب میوه های خاص و ترکیبی و انواع کیک ها، دسرها، غذاهای خاورمیانه ای و امثال آن ها را سفارش دهید.

در این کافه زیبا می توانید از چشم انداز فوق العاده ای که وجود دارد لذت برده و خود را به یک فنجان قهوه عمانی مهمان کنید. خوراک دنده گوسفندی یا بره محبوب ترین گزینه ایست که در منوی این کافه مشاهده خواهید کرد.

آدرس: Shati Al Qurum Muscat, Muscat Governorate, Oman

تلفن تماس: 96894248888

2- کافه Manis Gourmet Café

این کافه نیز همانند کافه موریش در نزدیکی ساحل Al Qurum قرار گرفته است و توسط سه زن عمانی اداره می گردد. این زن ها با هدف تهیه و فروش خوراکی های سالم تصمیم به تاسیس این کافه گرفته اند.

این کافه هم اکنون به عنوان یکی از مهم ترین کافه های شهر مسقط شناخته می گردد و افرادی که به رژیم غذایی خود اهمیت بسیار زیادی می دهند برای صرف صبحانه یا عصرانه راهی این کافه می شوند. تهیه انواع صبحانه با تخم مرغ یکی از شاهکارهای این کافه است. کیک های خانگی نیز گزینه ایده آل دیگریست که می توانید با انواع نوشیدنی های گرم و سرد سفارش دهید.

آدرس: Shati Al Qurum Muscat, Muscat Governorate, 130, Oman

تلفن تماس: 96898132125

3- Tche Tche Café

اگر به خوردن غذاهای حجیم و پرکالری همانند غذاهای ایتالیایی و انواع فست فودها علاقه دارید می توانید به کافه Tche Tche مراجعه کنید البته این مکان در زمره گران ترین کافه های کشور عمان قرار گرفته است.

علاوه بر این ها می توانید انواع سالاد و آب میوه ها را نیز سفارش دهید. سرو قهوه نیز در ماهیت اصلی این کافه نهفته است. جای تعجب ندارد اگر بگوییم این کافه نیز در سواحل آل قروم قرار گرفته است و شما می توانید چشم انداز بی نظیری از دریا و ساحل را در هنگام سرو سفارش خود نظاره گر باشید.

آدرس: AShati Street, Muscat, Oman

تلفن تماس: 96895527823

4- کافه حلوا لانچ Halwa Lounge Café

کافه حلوا لانچ یک محل مناسب برای سرو انواع دسر است. جالب است بدانید که حلوا در این کشور به معنای دسر بوده و اگر جایی از عمان این کلمه را شنیدید می توانید مطمئن باشید که پای یک دسر خوشمزه در میان است.

انواع حلواها در این کشور تهیه و به عنوان دسر نوش جان می گردد. حلواهایی که با استفاده از آرد و شکر تهیه می شوند با قهوه عمانی سرو شده و در بعضی کافه های این کشور ارائه می گردد. در کافه حلوا لانچ می توانید از طعم بی نظیر انواع دسر و بخصوص حلواها لذت فراوانی ببرید.

آدرس: Al Mawaleh South Sib, Muscat Governorate, Oman

تلفن تماس: 96822080555

5- سالن چای چادو Chado Tea Lounge

یک کافه دیگر است که مهم ترین نوشیدنی و گزینه ای که در منوی آن ارائه می گردد چای چادو نام دارد. انواع قهوه ها و بخصوص قهوه مراکشی نیز در این منو مشاهده می گردد. سایر نوشیدنی ها و سالادها نیز در فضایی گرم و دل انگیز با جایگاه ها عظیم و میزهای متعدد پذیرایی می گردد. این کافه، سالن بسیار زیبا و مدرنی دارد که قطعا نظر شما را به خود جلب می نماید.

آدرس: Street 6 The Walk at Al Mouj, Muscat 113 Oman 335

تلفن تماس: 96824555011

6- کیک گالری The Cake Gallery

تهیه و سرو کیک ها، مافین ها و کاپ کیک ها از هر نوع رنگ و طعمی که شما دوست داشته باشید منجر به تاسیس یک کافه محبوب و البته گران قیمت در عمان با عنوان گالری کیک شده است. حتی امکان سفارش کیک و شیرینی با طراحی منحصربفرد نیز وجود دارد. پیشنهاد می دهیم کیک های شکلاتی و خوشمزه این کافه را از دست ندهید.

آدرس: Al Maardih St. Muscat, Oman

تلفن تماس: 96898088314

7- کافه Nestle Toll House Cafe

این کافه چشم انداز زیبایی از خیابان خویر و جاده سلطان قابوس دارد و در آن می توانید انواع کوکی های خوشمزه را سفارش دهید از این رو کافه نستله را به عنوان بهشت کوکی ها نیز می شناسند. کلوچه ها و کوکی های تازه ای که در این کافه آماده می گردد در کنار یک فنجان قهوه می تواند روح زندگی را برای بار دیگر در وجود مهمانان بدمد. برای صرف صبحانه های دل انگیز یا عصرانه های خوشمزه و انرژی بخش راهی این کافه مدرن در مسقط شوید.

آدرس: Al Khuwair Muscat, Oman

تلفن تماس: 96896513841

8- کافه لینو Linos Coffee

کافه لینو یک کافه ایتالیایی دیگر در شهر مسقط و در کشور عمان است. انواع پیتزاها و سالادهای ایتالیایی را می توانید در این کافه سفارش دهید. قهوه های کافه لینو با میزان مشخصی از کافئین سرو می شوند بنابراین شما می توانید انواع قهوه با انرژی های متفاوت را سفارش دهید.

آدرس: Qurm Muscat, Muscat Governorate, Oman

تلفن تماس: 96879098200

عمانمسقط

منبع: الی گشت
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1403

به "8 تا از بهترین کافه های عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 تا از بهترین کافه های عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید