10 مقصد مناسب برای افرادی که تنها سفر می نمایند!

به گزارش سفر به کیش، بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن

سفر همیشه یکی از جذاب ترین برنامه ای بوده که در زندگی افراد مختلف در سراسر دنیا وجود داشته است. انواع مختلفی از سفر هست که مسافران را درگیر خود نموده به طور مثال عده ای اهل سفرهای ماجراجویانه در طبیعت یا کویر هستند و عده ای دیگر دوست دارند سفر آرام و به دور از دغدغه را در سواحل کشورهای مختلف تجربه نمایند. در این بین کسانی هستند که تنها به سفر می روند و در این خصوص سایت گردشگری boredarticles بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن را عنوان نموده است. انتخاب این مقاصد براساس هزینه سفر، امنیت، دسترسی و فرهنگ جامعه میزبان بوده است؛ اگر شما هم جز افراد هستید که اهل تنها سفر کردن هستید با ما در ادامه همراه باشید.

10 مقصد مناسب برای افرادی که تنها سفر می نمایند!

جزیره بالی در اندونزی

خوب یکی از بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن جزیره شگفت انگیز بالی است. این جزیره یکی اگرچه جز در تصور همگان مقصدی لوکس محسوب می گردد اما جالب است بدانید که شما می توانید با رعایت بعضی نکات سفری مالی و منحصر به فرد را در این جزیره زیبا و دوست داشتنی در کشور اندونزی تجربه کنید. یک نکته در رایطه با این جزیره که باید بدانید این است که شمال جزیره بالی به نسبت دیگر قسمت های آن ارزان تر است. بهترین زمان برای سفر به این جزیره که در نزدیکی استوا است بین ماه های اردیبهشت تا شهریور است که از نظر شرایط آب و هوایی همه چیز مساعد است. ولی با توجه به اهداف شما از سفر و جاذبه ها و تفریحاتی که به دنبال آن هستید، این زمان می تواند متغیر باشد.

اسکاتلند

یکی دیگر از بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن کشور اسکاتلند است. این کشور همواره جزو مقاصد مهاجرتی بوده که باید بگوییم به دلیل حیات وحش منحصر به فرد، چشم اندازه های بدیع شهری و فرهنگ بومی علاقمندان خاص خودش را دارد. از جمله مهمترین دلایلی که این مقصد را در بین مسافران محبوب می نماید سفرهای آفرودی است که در آن تجربه خواهید کرد.

اسکاتلند به قدری زیبا و خیره نماینده است که گویی نمونه کوچکی از بهشت روی زمین پیش چشمانتان واقع شده است.

ایتالیا

ایتالیا یکی از دیگر از بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن در قاره اروپا محصوب می گردد. جزایر آفتابی این کشور، دریاچه هایی مخصوص موج سواری، دریاچه های یخی و آتشفشان های آتشین، کشتزارهای وسیع و مناظر شهری زیادی در این کشور وجود دارند که همگی در کنار هم سبب شده اند میراث دنیای یونسکو در ایتالیا از هر کشور دیگری بر روی زمین بیشتر باشد. کمتر جایی با این تنوع در دنیا وجود دارد و گفتنی است که بگوییم کمتر کسی است که هنگام ترک این کشور در اشتیاق دیدار مجدد آن نباشد.

ویتنام

ویتنام ترکیب بسیار جالبی از چشم اندازهای طبیعی شگفت انگیز و فرهنگ بسیار جالب توجه است. علاوه بر جذابیت های گردشگری، مناطق تاریخی، قلعه ها و بناهای قدیمی و غذای لذیذ ویتنام باعث محبوب شدن این کشور در دنیا شده است. ویتنام کشوری است که سالهای سال از جنگ و فقر در رنج بوده است و البته هنوز هم می توان اثر آن را در جامعه دید.

شاید فکر کنید ویتنام نمی تواند سفر خوبی را برایتان به ارمغان بیاورد اما باید بگوییم که این کشور به دلیل داشتن غذاهای ارزان، اقامت راحت و خدمات مطلوب و با کیفیت جز بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن و یا محبت آمیز و دست جمعی سفر محسوب می گردد.

فرانسه

خوب دیگر کشوری که می خواهیم در لیست بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن معرفی کنیم، فرانسه است که برای همه گردشگران مقصد جذاب اما به نسبت گران و لوکس به حساب می آید. فرانسه از نظر جغرفیایی یکی از متنوع ترین کشورهای اروپایی است. شهرهای این کشور شامل بزرگ ترین گنجینه های طبیعی و تاریخی در اروپا هستند. این کشور با جاذبه های گردشگری بسیاری نظیر برج محبوب و معروف ایفل، سواحل زیبا، تفریحگاه های زمستانی کوه های آلپ، دره لورا، شهرهایی مثل برتانی و نیس سالانه گردشگران زیادی را به سمت خوب جذب می نماید.

پیشنهادی که ما داریم برای شما اگر خواستید از برج ایفل بازدید کنید حتما بلیطتان را به صورت اینترنتی رزرو کنید.

آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی، کشوری است با یک دنیا از جاذبه های متنوع و گوناگون که می توانید هنگام سفر به آن با آنها آشنا شوید. این کشور جایی است که برابش فرقی نمی نماید که شما چه سلیقه ای دارید، چرا که برای سلیقه ای یک گزینه ای تازه دارد. جالب است بدانید که در سال 2018 ژوهانسبورگ به شهر طلایی معروف شد و یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در دنیا شناخته شد. در نزدیکی ژوهانسبورگ نیز یکی از مهم ترین پارک های ملی آفریقا واقع شده است که می توانید به تنهایی به این پارک بروید و از سفرهای آفرودی لذت ببرید. این کشور در سایت boredarticles هم جز یکی از بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن محسوب می گردد.

نکته ای که درباره شهر ژوهانسبورگ باید بدانید اینه که قرار است به شهری سفر کنید که هیچ دریا و ساحلی ندارد، اما دیدنی های این شهر به قدری زیاد است که به حتم مجذوب این شهر جوان می شوید.

تایلند

تایلند، کشوری که در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته این روزها به عنوان یکی از سه مقصد گردشگری محبوب در بین مردم ایران و حتی دیگر مردم دنیا قرار گرفته است. سواحل جذاب و دیدنی با آب های شفاف و همچنین جاذبه های تاریخی و بناهای مذهبی همگی در کنار هم سبب شده اند تا تمام نیازهای مسافران در یک مسافرت به این کشور رفع بگردد. از جمله جزایری که در تایلند بسیار محبوب و معروف محسوب می گردد، جزایری نظیر پاتایا، فی فی، پوکت و چانگ مای هستند. چشم اندازهای فوق العاده این شهر در کنار دیوارهای دفاعی بازمانده از قرن سیزدهم می تواند ساعت ها شما را جذب خود کند. تایلند همواره جز بهترین مقاصد برای تنهای سفر کردن ، خانوادگی و یا همراه دوستان سفر کردن بوده است.

مراکش

شاید یکی از دلایل علاقه گردشگران به قاره آفریقا یه غیر از حیات وحش بینظیرش کشور مراکش در شمال غربی این قاره باشد. با گردش در شهرهای تاریخی این کشور چنان درگیر ساختمان هایی با معماری باشکوه و سنت های جالب مردمش می شوید که هوس می کنید در آینده باز هم به اینجا بیایید. مراکش جز بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن محسوب می گردد فقط توجه داشته باشید که حتما همراه خودتان یک دوربین عکاسی خوب داشته باشید.

ترکیه

با توجه به اقداماتی که کشور ترکیه در سال های اخیر در زمینه گردشگری انجام داده توانسته رتبه خوبی در جذب گردشگری برای خودش کسب کند. با توجه به تحقیقاتی که سایت boredarticles انجام داده این کشور در لیست بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن هم قرار گرفته است. شما با هر هدفی که داشته باشید می توانید به ترکیه سفر کنید و تجربه خوبی از سفرتان داشته باشید، هزینه سفر به ترکیه به نسبت سایر مقاصد، بسیار ارزان است. ترکیه جزو کشورهایی است که در طول سال گردشگران زیادی به آن سفر می نمایند و این نشان از امنیت بالای این کشور دارد.

نیوزلند

یوزلند کشوری بسیار زیبا و کوهستانی است، که بهترین گزینه برای افرادی که اهل ماجراجویی و رفتن به طبیعت های وحشی هستند به شمار می رود. در این جزیره ناهموار خانه های جنگلی، کوه های مرتفع، سواحل، یخچال های طبیعی، مناطق حرارتی و آب دره هایی است که توسط دولت و دوستداران محیط زیست به خوبی حفاظت می گردد. این کشور جز بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن هم محسوب می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 149

به "10 مقصد مناسب برای افرادی که تنها سفر می نمایند!" امتیاز دهید

3 کاربر به "10 مقصد مناسب برای افرادی که تنها سفر می نمایند!" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مقصد مناسب برای افرادی که تنها سفر می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید