یک شرکت دانش بنیان فراوری کننده کاتالیست صادرکننده برتر شد

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، کاتالیست به عنوان یک کالای استراتژیک شناخته می گردد و فعالیت شرکت های پتروشیمی، پالایشی و فولاد وابستگی شدیدی به این کالای تکنولوژی پیشرفته دارد، به طوری که شرکت های صاحب این دانش فنی در دنیا کمتر از 10 کشور هستند.

یک شرکت دانش بنیان فراوری کننده کاتالیست صادرکننده برتر شد

به همین دلیل، یک شرکت دانش بنیان فراوری کننده کاتالیست کاربردی در صنایع فولاد، پتروشیمی و پالایش، در روز ملی صادرات به عنوان بهترین صادرکننده سال شناخته شد.

این شرکت دانش بنیان با تکیه بر کیفیت محصولات خود، توانست دروازه ای نو از بازارهای جهانی را به روی کشور ایران و صنعت نوین کاتالیست باز کند.

در حال حاضر این شرکت دانش بنیان با فراهم کردن فضای فراوریی برای اشتغال بیش از 500 نفر از متخصصان و دانشمندان برتر کشور و فراوری بیش از30 نوع محصول برای فرآیندهای فراوریی ایران ساخت از جمله اولفین، متانول، اوه و امونیاک در صنعت پتروشیمی، کاتالیست های فرآیند فراوری فرمالدهید در صنایع پایین دست پتروشیمی، فراوری کاتالیست های فرآیند گاز هیدروژن در حوزه پالایش نفت و فراوری کاتالیست های آهن اسفنجی در صنعت فولاد فعالیت گسترده ای دارد و این حرکت رو به جلو را با هدف تکمیل زنجیره کاتالیست های مصرفی صنایع کشور و رقابت با شرکت های بزرگ در بازارهای خارجی حفظ نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1948

به "یک شرکت دانش بنیان فراوری کننده کاتالیست صادرکننده برتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شرکت دانش بنیان فراوری کننده کاتالیست صادرکننده برتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید