گوی های آینه ای، سازه های عنکبوتی و کاخ های زمان رنسانس را در فلورانس مشاهده کنید

به گزارش سفر به کیش، هنرمند آرژانتینی توماس ساراسنو با نمایشگاه خود در کاخ اشتروتزی فلورانس به کاوش در هنر، زندگی و علم ادامه می دهد. آریا مجموعه ای از سازه ها و تجربیات جذاب است که انسان ها را از دنیا واقعی خارج می نماید و از آنها می خواهد به جای ایستادن در کنار هم، با طبیعت هماهنگی جدیدی ایجاد نمایند.

گوی های آینه ای، سازه های عنکبوتی و کاخ های زمان رنسانس را در فلورانس مشاهده کنید

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

خبرنگاران - به وسیله گوی های بازتابنده، تار عنکبوت و گیاهان هوایی، ساراسنو این پیغام را ارسال می نماید که ما نمی توانیم برای نجات اکوسیستم های خود بیشتر از این صبر کنیم.

ساراسنو گفت: انتشار کربن هوا را پر می نماید، ذرات معلق در داخل ریه های ما شناور می شوند در حالی که تابش الکترومغناطیسی زمین را در بر می گیرد. با این حال، یک دوره متفاوت (یک دوره آئروسن - یک حساسیت بین سیاره ای به وسیله یک محیط زیست جدید) ممکن است.

اکوسیستم ها را باید به عنوان شبکه ای از تعاملات در نظر گرفت که در آن هر موجود زنده ای به طور همزمان تکامل می یابد. با تمرکز کمتر بر روی افراد و تمرکز بیشتر در روابط متقابل، ممکن است چیزی فراتر از آنچه برای کنترل محیط ما ضروری است را به دست آوریم.

بازدیدنمایندگان با ورود به حیاط کاخ اشتروتزی بلافاصله به دنیای ساراسنو وارد می شوند. سازه های ترکودینامیکی در هوا معلق است، مجموعه ای از سه کره که بازتاب دهنده معماری کاخ رنسانس است. کره ها نمونه های اولیه مجسمه های آئروسولار هستند که بدون مرز و بدون فراوری انتشار کربن آزادانه حرکت می نمایند.

صندلی آنها در اینجا یادآوری برای اندیشیدن درمورد امکاناتی است انسان ها در اختیار دارند. اتاق های دیگر آزمایش های مختلفی را به نمایش می گذارند. این شامل تشکیلات ابر مانند به نام کانکتوم است که اشکال نامنظم و سطوح آینه ای آنها اشعه خورشید را بازتابش می نماید. این مدل از چشم انداز از توانایی نامحدود خورشید استفاده می نماید و با مقیاس قرار دادن انسان با کیهان، انسان را در جای خود قرار می دهد.

ساراچنو همچنین در نصب باغ های پرنده با عناصر مختلف مانند هوا بازی می نماید. گیاهان ظریف تیلندزیا که به آنها گیاهان هوایی نیز گفته می گردد، در کره های شیشه ای که از سقف آویزان شده اند نصب می شوند. این گیاهان که ریشه ندارند، آنچه برای زنده ماندن از هوا ضروری است بدست می آورند. به این ترتیب، آنها استعاره ای از سازگاری و آزادی عمل خواهند بود.

منبع : my modern met

منبع: چمدان
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1214

به "گوی های آینه ای، سازه های عنکبوتی و کاخ های زمان رنسانس را در فلورانس مشاهده کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوی های آینه ای، سازه های عنکبوتی و کاخ های زمان رنسانس را در فلورانس مشاهده کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید