گرشاسبی: علت حذف سرخابی ها مربوط به گذشته است و سجادی نقشی نداشته است، شبانه روز کار کردیم تا مجوز فولاد را بگیریم

به گزارش سفر به کیش، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تأکید کرد که با وجود سختی ها با کار شبانه روزی توانستند مجوز حرفه ای حضور در آسیا را کسب نمایند.

گرشاسبی: علت حذف سرخابی ها مربوط به گذشته است و سجادی نقشی نداشته است، شبانه روز کار کردیم تا مجوز فولاد را بگیریم

به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا گرشاسبی درباره حضور فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: AFC شاخص هایی را برنامه ریزی نموده بود و آیتم هایی مثل معیارهای اقتصادی و شفافیت در بخش حقوقی، ورزشی، زیرساختی و پرسنلی را مدنظر داشت. ما سال جاری برای ارسال فرم ها و ترجمه آن، حدود 870 صفحه را بارگذاری کردیم و توانستیم مجوز حرفه ای را به دست بیاوریم. ما کمیته ای را تشکیل دادیم و باید تشکر ویژه ای از همکارانم در باشگاه فولاد داشته باشم که وقت گذاشتند. ما وقتی آغاز کردیم پنجره مان بسته بود، محروم بودیم و احساس خطر می کردیم که خدای نا نموده آسیب ببینیم. ما وقتی فرم ها را ارسال کردیم معایبی مانند عدم تسویه حساب با جانواریو و رافائل که مربوط به سال های 86 و 97 بود، وجود داشت. در این مدت بچه های ما شبانه روز کوشش و اسناد مثبت را تهیه کردند و دوباره بارگذاری کردیم و از این بابت ما مشکل خاصی نداشتیم. با توجه به محدودیت های کرونایی، ما حسابرس های قانونی را مستقر کردیم که اسناد اقتصادی را به روز و شفاف بارگذاری و ارسال کردیم و خوشبختانه توانستیم مجوز را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا سرخابی ها از آسیا حذف شدند؟، یادآور شد: من از سال 94 در هیئت مدیره پرسپولیس بودم و سال 96 که مدیرعامل شدم بیش از 100 پرونده AFC روی میز داشتیم و خطرات زیادی ما را تهدید می کرد از جمله پنجره ای که بسته شد و همین طور شکایت ریزه اسپور. همه طرفداران پرسپولیس می دادند که ما یک هفته در ترکیه اُتراق کردیم و پیگیر بودیم تا 800 هزار یورو محکومیت مان را به 50 هزار یورو تقلیل دهیم و از ریزه اسپور رضایت بگیریم. پرونده های دیگر را هم تعدادی را با رایزنی و تعدادی را هم با تخفیف و توافق، حل کردیم. کسانی هم که پول نداشتیم پرداخت کنیم، با امضای تفاهم نامه ای مکتوب فرصت گرفتیم و همه را در AFC بارگذاری کردیم و توانستیم در آن شرایط سخت مجوز حرفه ای را بگیریم. پرسپولیس همواره در این زمینه پیشتاز بوده، ولی سال جاری متأسفانه این رخ داده است.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس که با برنامه رادیویی تهران ورزشی گفت وگو می کرد، ادامه داد: من همواره در زمانی که در پرسپولیس بودم ارتباط شفافی با طرفداران داشتم و الان ضروری است بگویم سجادی وزیر ورزش که از قهرمانان گذشته ورزش بوده و دکترای مدیریت ورزش دارد، هیچ نقشی در این قضایا و مسائل ندارد، چون علت این اتفاقات برای الان نیست و این هجمه علیه وزیر ورزش درست نیست. وظیفه اخلاقی من است که روشنگری کنم. در گذشته جابه جایی مدیران به سرعت انجام می شد و الان می بینیم که فلان مدیرعامل قرارداد بست و بدهی گذاشت. شاید آن مدیرعامل اگر تا سرانجام مدیرعاملی اش می ماند، تسویه می کرد. متأسفانه قضاوت هایی که الان صورت می گیرد، سخت است. من وقتی که قرار شد در فولاد حضور داشته باشم، دیدم که پنجره این باشگاه بسته است و قراردادها تمام و قرارداد کادر فنی بسته شده است. می توانستم بگویم نمی آیم، ولی رفتم تا مسائل را حل کنم. نمی دانم به چه زبانی بگوییم که سیاسیون دست شان را از ورزش بردارند. یک ارزیابی بکنید و ببینید فردی مثل گرشاسبی چه عملکردی داشته است. ببینیم کسی که اشتباه نموده به چه جرأتی دوباره در پی پست است. اگر این رانت بازی ها نباشد این مسائل پیش نمی آید. مهمترین تأثیر ورزش ایجاد نشاط و شادابی است و همه الان غمگین هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2014

به "گرشاسبی: علت حذف سرخابی ها مربوط به گذشته است و سجادی نقشی نداشته است، شبانه روز کار کردیم تا مجوز فولاد را بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرشاسبی: علت حذف سرخابی ها مربوط به گذشته است و سجادی نقشی نداشته است، شبانه روز کار کردیم تا مجوز فولاد را بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید