کومان: تراشتگن را نداشتیم ممکن بود بازی را نبریم، رسیدن به اتلتیکو کار سختی است

به گزارش سفر به کیش، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی شاگردانش مقابل الچه اعتراف کرد که دروازه بان آلمانی کاتالان ها در این بازی منجی آنها شده است.

کومان: تراشتگن را نداشتیم ممکن بود بازی را نبریم، رسیدن به اتلتیکو کار سختی است

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، رونالد کومان پس از پیروزی 2 بر صفر یکشنبه شب بارسلونا در خانه ایبار در دیداری از هفته بیستم لالیگا، با اشاره به نقش پررنگ مارک آندره تراشتگن درون دروازه بارسلونا برای بسته نگه داشتن دروازه این تیم به خبرنگاران گفت: خوشحالم که بازی را بردیم. در چند روز اخیر شکست های زیادی داشتیم، اما تمرکزمان را حفظ کردیم. امروز بهتر از حریف بودیم و برای رسیدن به گل صبوری کردیم. تملک توپ بیشتری هم داشتیم. گلزنی بسیار سخت بود، چون حریف با کلی بازیکن دفاع می کرد. در نهایت اما ما به خوبی حریف را تحت فشار گذاشتیم و آنها موقعیت های زیادی نداشتند.

سرمربی هلندی بارسلونا ادامه داد: حریف فقط یک موقعیت داشت که حاصل یک اشتباه عظیم از سمت مدافعان ما بود، اما تراشتگن در آن موقعیت تک به تک عالی عمل کرد. خوش شانس هستیم که چنین دروازه بان خوبی داریم، وگرنه حریف بازی را مساوی می کرد. از نظر دفاعی هم البته به جز آن یک مورد، عملکردمان خوب بود. بهترین چیز درباره بازی امشب ما پرسینگ و حرکات بدون توپ مان بود که ما را سزاوار کسب پیروزی می کرد.

کومان با اشاره به گل اول تیمش که توسط هافبک هلندی تیم فرنکی دیونگ رقم خورد هم گفت: سه مهاجم برای ما کافی نیست. پس باید هافبک های مان هم در گلزنی به آنها یاری نمایند. اینکه دیونگ روی دور گلزنی و گل سازی افتاده خوب است. من دوست دارم که هافبک های تیمم هم خودشان را به محوطه جریمه برسانند.

کومان در انتها درباره امکان پذیر بودن جبران فاصله تیمش با اتلتیکومادرید صدرنشین هم گفت: کوشش مان را برای کسب مقام قهرمانی خواهیم کرد، اما این کار بسیار سختی است، چون اتلتیکومادرید هنوز هم با قدرت نتیجه می گیرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1446

به "کومان: تراشتگن را نداشتیم ممکن بود بازی را نبریم، رسیدن به اتلتیکو کار سختی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: تراشتگن را نداشتیم ممکن بود بازی را نبریم، رسیدن به اتلتیکو کار سختی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید