تور دهلی: کانادا پرواز های هند و پاکستان را لغو کرد

به گزارش سفر به کیش، کانادا تمامی پرواز ها از مبدأ هند و پاکستان را به مدت یک ماه لغو کرد.

تور دهلی: کانادا پرواز های هند و پاکستان را لغو کرد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دولت کانادا به مدت یک ماه، تمامی پرواز ها از مبدأ هند و پاکستان را به سبب افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا به حال تعلیق درآورد.

عمر الغبرا وزیر حمل و نقل کانادا طی نشستی مطبوعاتی روز پنجشنبه گفت: این ممنوعیت از پنجشنبه شب ساعت 23:30 به وقت محلی (8 صبح آدینه به وقت تهران) اجرایی خواهد شد و این تعلیق به پرواز های مسافربری محدود می گردد و نه پرواز های باری تا این مسأله بر فرایند بارگیری واکسن هایی که در هند ساخته می گردد، تأثیر نگذارد.

عمر الغبرا در ادامه اضافه نمود: با توجه به تعداد بالای موارد کووید- 19 مسافرانی که در سفر هوایی از هند و پاکستان به کانادا وارد شدند، تصمیم بر آن شد تا تمامی پرواز ها مسافری، تجاری و ویژه که از هند پاکستان وارد کانادا می گردد، به مدت 30 روز به حال تعلیق در خواهد آمد.

بعلاوه طبق گزارش رسانه ها، کانادا ده ها مورد ابتلا به مورد جهش یافته هندی ویروس کرونا را به ثبت رسانده است.

پیشتر مجلس نمایندگان کانادا به اجماع یادداشتی را تصویب کردند که از دولت می خواهد تا سریعا تمامی پرواز های غیر ضروری از کشور هایی را که میانگین انتشار فراوان جهش های کرونا را به ثبت رسانده اند، از جمله هند و برزیل را به حالت تعلیق درآورد.

کانادا در حال حاضر با موج سوم کرونا روبروست و تا روز پنجشنبه، یک میلیون و 151 هزار و 276 مورد ابتلا و 23 هزار و 812 مورد مرگ و میر بر اثر کرونا را به ثبت رسانده بود. لازم به ذکر است تا کنون بیش از 145 میلیون نفر در دنیا به کرونا مبتلا شده اند که تا کنون بیش از سه میلیون نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1888

به "تور دهلی: کانادا پرواز های هند و پاکستان را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: کانادا پرواز های هند و پاکستان را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید