چین خواهان لغو محدودیت های مسافرتی به این کشور شد

به گزارش سفر به کیش، چین از کشورهای مختلف جامعه بین المللی خواست که محدودیت های مسافرتی و پروازی را که به دلیل شیوع کرونا برای چین در نظر گرفته اند، لغو نمایند.

چین خواهان لغو محدودیت های مسافرتی به این کشور شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مراحل گرفتن ویزای دانش آموزی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

سازمان هواپیمایی کشوری چین در بیانیه ای در تارنمای خود ابراز امیدواری کرده است، کشورهایی که چنین محدودیت هایی در نظر گرفته اند، با نظرداشت توصیه سازمان های بین المللی آنها را لغو نمایند.

این سازمان تاکید کرده که چین با کشورهای دیگر و سازمان بهداشت دنیای برای کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا همکاری نزدیکی داشته و تدابیر بی سابقه ای برای پیشگیری اتخاذ کرده و پیشرفت های چشمگیری در این زمینه داشته است.

به دنبال شیوع کرونا در چین بسیاری از کشورها محدودیت های مسافرتی برای ورود و خروج از چین در نظر گرفته اند و همزمان شمار زیادی از پروازها به مقصد این کشور لغو شده است.

لیانگنان از مسوولان این سازمان در مصاحبه ای با خبرنگاران در پکن گفت: بعضی از کشورها اقداماتی بسیار افراطی اتخاذ کرده و محدودیت های سنگینی برای سفرها به چین و یا برای خروج از چین در نظر گرفته اند.

او گفت که چنین محدودیت هایی خسارتهای بسیار سنگینی به هوانوردی و صنعت هواپیمایی دنیا وارد می نماید و باعث دردسرهای فراوان برای مسافران می گردد.

لیانگ از کشورهایی که چنین محدودیت هایی در نظر گرفته اند خواست تا به همکاری های چین با سازمان هواپیمایی بین المللی توجه داشته باشند و با نظرداشت بهبود شرایط در سطح دنیا این محدودیت ها را رفع و امکان برقراری دوباره پروازها را فراهم نمایند.

پکن می گوید که سازمان بهداشت دنیای، سازمان هواپیمایی بین المللی، اتحادیه بین المللی ترافیک هوایی و بسیاری از نهادهای دیگر فقط توصیه های احتیاطی درباره شیوع کرونا داشته اند و هرگز خواهان اعمال چنین محدودیت هایی نشده اند.

چین بتدریج با قرنطینه سنگین 50 میلیون نفر در استان خوبی در مرکز این کشور پیروز به کنترل دامنه بیماری در این استان و پیشگیری از شیوع تدریجی آن در مناطق دیگر شده است.

آمارها نشان می دهد که بیشتر کسانی که از ابتدا تا به امروز به این بیماری مبتلا شده اند از این استان بوده اند و چین پیروز شده با مهار بیماری در دیگر شهرها راه را برای ازسرگیری فعالیت های مالی و زندگی عادی هموار کند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 657

به "چین خواهان لغو محدودیت های مسافرتی به این کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین خواهان لغو محدودیت های مسافرتی به این کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید