چرا رضاییان به داور اعتراض می نماید؟

به گزارش سفر به کیش، رضاییان در شرایطی به دفعات به تصمیم های داور اعتراض می کرد که تیم ملی فوتبال کشورمان 2 گل از حریف چینی اش جلو بود و دلیلی نداشت که بازیکنان خود را در معرض خطر دریافت اخطار قرار دهند.

چرا رضاییان به داور اعتراض می نماید؟

چرا رضاییان به داور اعتراض می نماید؟

نیمه اول مسابقه تیم ملی فوتبال ایران مقابل چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا در حالی به خاتمه رسید که اعتراض های مکرر رامین رضاییان به داور مسابقه در طول 45 دقیقه نخست، کم کم می رفت تا برای ملی پوش ایران خطرساز گردد.

رضاییان در شرایطی به دفعات به تصمیم های داور اعتراض می کرد که تیم ملی فوتبال کشورمان 2 گل از حریف چینی اش جلو بود و دلیلی نداشت که بازیکنان خود را در معرض خطر دریافت اخطار قرار دهند.

نکته جالب اینکه گزارشگر بازی هم با اینکه اعتراض های رضاییان را خطرساز می دانست اما به او حق می داد و تصمیم های داور را مستحق اعتراض بازیکنان می دانست.

این اظهارنظرهای گزارشگر بازی حالا حتی واکنش بعضی کارشناسان را برانگیخته است. علی خسروی در واکنش به این موضوع می گوید: موردی که باید به آن اشاره کنم این است که چرا وقتی دو بر صفر جلو هستیم، رامین رضائیان به داور اعتراض می نماید؟ به نظر من تیم کاپیتان دارد و رضائیان نباید تا این حد نسبت به تصمیمات داور اعتراض کند، معتقدم داور با او در نیمه اول مدارا کرد، همچنین نمی دانم که چرا گزارشگر بازی به اشتباهات داوری اصرار می نماید، از گزارشگران می خواهم که در بازی ها تا این حد نسبت به تصمیمات داوری اصرار نکنند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 133

به "چرا رضاییان به داور اعتراض می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا رضاییان به داور اعتراض می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید