ایران مغلوب ژاپن شد، مصاف شاگردان صدیقی با چین تایپه

به گزارش سفر به کیش، در ادامه رقابت های مرحله دوم قهرمانی زیر 23 سال بانوان آسیا، تیم ملی والیبال ایران مقابل ژاپن باخت.

ایران مغلوب ژاپن شد، مصاف شاگردان صدیقی با چین تایپه

با تور چین مرداد سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از تایلند، دومین روز از مرحله دوم رقابت های والیبال قهرمانی زیر 23 سال بانوان آسیا امروز (چهارشنبه) با ملاقات دو تیم ایران و ژاپن به سرانجام رسید. در این بازی، ملی پوشان کشورمان با نتیجه سه بر صفر و با امتیاز ست های 25 بر 13،25 بر14 ، 25بر12 مقابل ژاپن شکست را پذیرفتند. این بازی در حالی برگزار گردید که بازیکنان سرعتی ژاپن دفاع ایران را تحت فشار قرار دادند و با اسپک های قدرتی خود، امتیازهای زیادی از تیم ایران گرفتند.

شبنم امینی، نگین شیرتری، فرناز اسماعیلی، تهمینه درگزنی، آیتک سلامت و هاله متقیان(لیبرو) ترکیب اصلی تیم ایران را در این بازی تشکیل دادند، اما سیما صدیقی (سرمربی تیم ملی ایران) همان طور که از قبل اعلام نموده بود از بازیکنان ذخیره نیز در این بازی استفاده کرد. سرمربی تیم ملی ژاپن نیز بازیکنان خود را در ست دوم و سوم تغییر داد و ذخیره هایش را در مقابل ایران محک زد. قضاوت این ملاقاتبرعهده سیوکیت از ماکائو به عنوان داور اول وچیویوته از چین تایپه بود.

تیم ملی ایران در مرحله دوم این رقابت ها برابر ویتنام و ژاپن شکست خورده است. با توجه به این که تیم ایران در مرحله مقدماتی تیم مالزی را شکست داده بود این نتیجه در این مرحله محاسبه می گردد و به این ترتیب تیم ایران به عنوان تیم سوم گروه خود در مرحله باید به مصاف تیم چین تایپه برود که در گروه خود دوم شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 666

به "ایران مغلوب ژاپن شد، مصاف شاگردان صدیقی با چین تایپه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران مغلوب ژاپن شد، مصاف شاگردان صدیقی با چین تایپه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید