شکست تیم ملی زنان ایران مقابل میزبان

به گزارش سفر به کیش، خبرنگاران: تیم ملی والیبال بانوان ایران در دومین ملاقات خود در جام کنفدراسیون آسیا مقابل چین مغلوب شد.

شکست تیم ملی زنان ایران مقابل میزبان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در ادامه روز دوم از مسابقات جام کنفدراسیون والیبال بانوان آسیا، امروز (یک شنبه) تیم ایران مقابل چین نهاده شد و با نتیجه 3 بر صفر باخت. ملی پوشان این مسابقه را با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر13 و 25 بر 22 واگذار کردند.

این مسابقات با حضور 8 تیم در شنزن چین در حال برگزاری است. صبح امروز هم یک ملاقات برگزار گردید که ژاپن با نتیجه 3 بر صفر مقابل تایپه پیروز شد. نرگس افشین داور کشورمان قضاوت این بازی را برعهده داشت.

ترکیب ایران در ابتدای بازی را شبنم علیخانی، شکوفه صفری، ندا چلانیان، فرنوش شیخی، زینب گیوه و مهسا صابری تشکیل می دادند. تیم ایران برخلاف روز گذشته امروز مقابل چین بازی بهتری را به نمایش گذاشت و ابتدای بازی چینی ها با اختلاف 2 امتیاز جلوتر از ایران بودند، اما رفته رفته این اختلاف بیشتر شد و در نهایت چین با نتیجه 25 بر 17 این گیم را به سود خود به انتها برد. در این ست بانوان ایران بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و پا به پای حریف پیش آمدند و اختلاف دو و یا یک امتیازی بین هر دو تیم ادامه داشت. سرمربی چین با دیدن این شرایط دست به تعویض زد و توانست اختلاف امتیاز را بیشتر نموده و این گیم را نیز با نتیجه 25 بر 13 پیروز گردد.

در ست سوم هم مانند گیم اول هر دو با اختلاف کم بازی را دنبال کردند و تیم ملی کشورمان نیز به خوبی ظاهر شد، هنگامی که میزبان با نتیجه 15 بر 11 جلو بودند سرمربی تیم با تعویض مناسب توانست دو امتیاز را برای ایران بگیرد که همین موضوع باعث شد تا حالا این بار سرمربی چین دست به تعویض بزند. ملی کشورمان با ارائه یک بازی مناسب نتوانستند از پس میزبان بربیایند و این ست را هم با نتیجه 25 بر 22 واگذار کردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 551

به "شکست تیم ملی زنان ایران مقابل میزبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تیم ملی زنان ایران مقابل میزبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید