چاره ای جز قبول نظر داور نداریم، خستگی مانع ریتم مناسب بارسلونا شد

به گزارش سفر به کیش، سرمربی تیم بارسلونا گفت: خبرنگاران معتفد بودند روی مسی خطای پنالتی اتفاق افتاده اما چاره ای جز قبول نظر داور نداریم.

چاره ای جز قبول نظر داور نداریم، خستگی مانع ریتم مناسب بارسلونا شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، بارسلونا در ملاقات خاتمهی هفته پنجم لالیگا اسپانیا مقابل سویا با تساوی یک بر یک متوقف شد تا دو امتیاز حیاتی را از دست بدهد. در آخرین لحظات این مسابقه خطایی روی مسی رخ داد که بسیاری معتقد بودند باید پنالتی اعلام گردد اما داور چنین نظری نداشت.

رونالد کومان در خصوص توقف خانگی شاگردانش مقابل سویا به خبرنگاران مطرح کرد: با وجود خستگی که داشتیم اما تا آخرین لحظه جنگیدیم و البته که سویا بازی بسیار خوبی انجام داد و از آمادگی بدنی بهتری نسبت به بارسلونا برخوردار بود. در سه بازی 7 امتیاز گرفتیم که بد نیست ولی باید بیشتر کوشش کنیم تا بتوانیم به ریتمی مناسب برسیم و توپ های زیادی از دست ندهیم.

وی در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی روی لیونل مسی اظهار کرد: من به صورت واضح خطا را ندیدم و به زعم خبرنگاران پنالتی بود. سیستم VAR این صحنه را آنالیز کرد و نظر داور تأیید شد. چاره ای جز قبول نظر داور نداریم.

سرمربی تیم بارسلونا درباره آخرین شرایط دمبله و خستگی بازیکنان تیمش بیان نمود: دلیل اینکه فرصت بازی به دمبله نرسید برای آن بود که می خواستم پیانیچ، پدری و ترینکائو در شرایط مسابقه قرار بگیرند. تنها یک روز به خاتمه مهلت جابجایی باقی مانده و دمبله در حال حاضر بازیکن بارسلونا محسوب می گردد. هر اتفاقی ممکن است در دنیای فوتبال رخ دهد.

وی توضیح داد: فاصله بازی که برای بازی با سویا داشتیم به خاطر ملاقاتهایی که برابر ویارئال و سلتاویگو انجام دادیم کمتر از حد معمول بود و بازیکنان فرصت نکردند تا به آمادگی کامل برسند. با توجه به وقفه ای که بازی های ملی ایجاد می نماید فرصتی داده خواهد شد که من را امیدوار می نماید شرایط آمادگی بازیکنان مساعدتر از قبل گردد.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1231

به "چاره ای جز قبول نظر داور نداریم، خستگی مانع ریتم مناسب بارسلونا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاره ای جز قبول نظر داور نداریم، خستگی مانع ریتم مناسب بارسلونا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید