دیونگ: دوست ندارم فن دبیک به رئال مادرید ملحق گردد، از هم پاشیدن آژاکس ناراحتم می نماید

به گزارش سفر به کیش، هافبک تیم بارسلونا با انتقال هموطنش به رئال مادرید موافق نیست، هر چند که او را لایق بازی در این تیم می داند.

دیونگ: دوست ندارم فن دبیک به رئال مادرید ملحق گردد، از هم پاشیدن آژاکس ناراحتم می نماید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت، فرنکی دیونگ، یکی از بازیکنانی که بارسلونا تابستان سال جاری از آژاکس به خدمت گرفت، در گفت و گو با شبکه ESPN اعتراف کرد که امیدوار است شایعه پیوستن هم تیمی سابق و هموطنش دونی فن دبیک به رئال مادرید به حقیقت مبدل نگردد.

با بسته شدن پنجره جابجایی فوتبال انگلیس، احتمال پیروزیت رئال مادرید در خرید پل پوگبا از منچستریونایتد و کریستین اریکسن از تاتنهام به صفر رسیده است و به همین دلیل از فن دبیک به عنوان محتمل ترین گزینه برای تقویت خط میانی رئالی ها یاد می گردد.

فرنکی دیونگ اما می گوید دوست ندارد که در فصل پیش رو مجبور گردد به عنوان رقیب روبه روی هم تیمی سابقش قرار بگیرد. هافبک هلندی بارسلونا گفت: من ترجیح می دهم که فن دبیک به بازی اش در آژاکس ادامه دهد، چون دوست ندارم که او را در تیم رقیب ببینم، ضمن اینکه با ماندن او، آژاکس قوی تر خواهد بود. با این حال، خب زمانی که همه چیز قطعی گردد و او به رئال مادرید برود، من برایش بسیار شاد خواهم شد. او لیاقت بازی در رئال مادرید را دارد، چون بازیکن بزرگی است و اگر بیاید هم می توانم در اسپانیا به ملاقاتش بروم.

دیونگ اضافه نمود: مطمئنم اگر دبیک به رئال مادرید ملحق گردد، در این تیم پیروز خواهد بود. فکر می کنم که او فصل گذشته هم در لیگ قهرمانان اروپا به خصوص در مراحل حذفی توانایی هایش را اثبات کرد. من فکر می کنم که دونی به تمام جهان و تیم های اروپایی نشان داد که کیفیت و توان لازم برای بازی در این سطح را دارد.

هافبک سابق آژاکس درباره عملکردش در فصل گذشته، هم بیان کرد: من از فصلی که با آژاکس گذراندم، بسیار شادم و به قراردادهایی که هم تیمی هایم با تیم های بزرگ بسته اند، افتخار می کنم. همه آنها لیاقت این قراردادها را داشتند. در عین حال کمی هم ناراحتم که از آژاکس جدا شده ام اما از پیوستن به بارسلونا پشیمان نیستم چون بودن در این تیم مایه افتخار است. مسلماً دیدن از هم پاشیدن آژاکس برای من ناراحت کننده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 253

به "دیونگ: دوست ندارم فن دبیک به رئال مادرید ملحق گردد، از هم پاشیدن آژاکس ناراحتم می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیونگ: دوست ندارم فن دبیک به رئال مادرید ملحق گردد، از هم پاشیدن آژاکس ناراحتم می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید