پیغام رئیس جمهور آمریکا از توئیتر حذف شد

به گزارش سفر به کیش، شبکه اجتماعی توئیتر به حذف یکی از توئیت های تصویری رئیس جمهور آمریکا پرداخت.

پیغام رئیس جمهور آمریکا از توئیتر حذف شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، شبکه اجتماعی توئیتر گفت که یکی از توئیت های تصویری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را پس از دریافت شکایتی از سوی نشریه نیویورک تایمز مبنی بر نقض حق نسخه برداری، از صفحه خود حذف نموده است.

بر اساس اعلام خبرگزاری رویترز، ماجرا از آنجا شروع شد که ترامپ روز 30 ژوئن توئیتی را منتشر کرد که در پس زمینه تصویری از ترامپ، این عبارت نوشته شده است: در واقع آن ها به دنبال من نیستند، به دنبال تو هستند، من فقط سر راه قرار داشتم.

این در حالیست که پس زمینه این تصویر را یکی از عکاس های روزنامه نیویورک تایمز گرفته بود که به همراه مقاله ای درباره ترامپ در دوران نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری، طی سپتامبر 2015 چاپ شد.

این شبکه اجتماعی هم با حذف توئیت ترامپ به جای آن این پیغام را نوشته است: این تصویر در پاسخ به گزارشی از سوی دارنده حق چاپ آن، برداشته شده است.

لازم به ذکر است، شبکه اجتماعی فیسبوک هم پیشتر پُستی از ترامپ که دو کودک خردسال را نشان می داد، حذف نموده بود؛ زیرا والدین بچه ها از انتشار این عکس شکایت نموده بودند.

به گزارش اسپوتنیک، درگیری رئیس جمهور آمریکا با توئیتر پیشتر نیز روی داده بود. کاخ سفید در پاسخ تهدید کرد که شبکه های اجتماعی را کاملاً کنترل خواهد نمود و یا کاملاً خواهد بست.

توئیتر پیشتر هم ویدئوی رئیس جمهور ایالات متحده را با یک نشانه هشدار ویژه مبنی بر اینکه فایل دستکاری شده است، ضمیمه کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1090

به "پیغام رئیس جمهور آمریکا از توئیتر حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام رئیس جمهور آمریکا از توئیتر حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید