پزشکان ایرانی مقیم عمان با سفیر ایران در مسقط ملاقات کردند

به گزارش سفر به کیش، جمعی از پزشکان ایرانی مقیم عمان با علی نجفی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان ملاقات و گفت وگو کردند.

پزشکان ایرانی مقیم عمان با سفیر ایران در مسقط ملاقات کردند

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از بخش سانه ای سفارت ایران در عمان، این نشست صمیمی در مورد روابط جمهوری اسلامی ایران و عمان، شرایط شیوع کرونا، مسائل و مسائل پزشکان ایرانی مقیم عمان و... گفتگو شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پزشکان ایرانی در این نشست که پنجشنبه برگزار گردید، بر خدمات شایسته به بیماران تاکید و در این راستا تسهیل فرآیند اشتغال و فعالیت در عمان را مؤثر برشمردند.

همچنین زمینه های موجود برای گسترش همکاری دوکشور از قبیل گردشگری سلامت، مورد تاکید نهاده شد.

علی نجفی سفیر جمهوری اسلامی ایران ضمن تبیین دیدگاه های خود پیرامون روابط ایران و عمان بویژه توسعه مناسبات مالی دوکشور، یاری به تعمیق هر چه بیشتر مناسبات محبت آمیز ایران و عمان و بهره گیری از ظرفیت های موجود در روابط را حائز اهمیت برشمرد.

وی با اشاره به اهتمام جدی سفارت ایران به شرایط اتباع ایرانی مقیم عمان، نقش و فعالیت ایرانیان مقیم عمان، را مؤثر و حائز اهمیت خواند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سفیر ایران در عمان ضمن قدردانی از کادر بهداشت و درمان ایران که در شرایط سخت و خطرناک کرونایی و همچنین تحریم ظالمانه آمریکا، در داخل و خارج از کشور، فعالیت می نمایند، اضافه کرد: کیفیت کار شما، بهترین معرّف کشورمان برای شهروندان عمان و اتباع سایر کشورها در عمان است.

نجفی تاکید نمود: سفارت جمهوری اسلامی ایران در رایزنی با مسوولین ذیربط در عمان، تسهیل و تقویت فعالیت پزشکان ایرانی شاغل در مراکز درمانی این کشور را پیگیری می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1194

به "پزشکان ایرانی مقیم عمان با سفیر ایران در مسقط ملاقات کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشکان ایرانی مقیم عمان با سفیر ایران در مسقط ملاقات کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید