پرتماشاگرترین دربی پایتخت چه سالی برگزار گردید؟

به گزارش سفر به کیش، دربی 89 پایتخت درحالی 10 فروردین 1398 در استادیوم آزادی تهران برگزار می گردد که استقلال و پرسپولیس درصدد هستند با کسب پیروزی دل طرفداران شان را شاد نمایند.

پرتماشاگرترین دربی پایتخت چه سالی برگزار گردید؟

به گزارش ، دربی 89 پایتخت در حالی 10 فروردین 1398 در استادیوم آزادی تهران برگزار می گردد که استقلال و پرسپولیس درصدد هستند با کسب پیروزی دل طرفداران شان را شاد نمایند. این بازی برای هر 2 تیم ارزش زیادی دارد و وینفرد شفر آلمانی (سرمربی استقلال تهران) و برانکو ایوانکوویچ (سرمربی پرسپولیس تهران) در کوشش برای برد در این مسابقه هستند.

همواره در شهرآورد های پایتخت استادیوم آزادی به طور کامل پر می گردد، اما پرتماشاگرترین بازی این 2 تیم با حضور 120 هزار نفر برگزار گردید. در دربی بیستم و ششم که 15 مهر 1362 برگزار گردید، استقلال با گلزنی پرویز مظلومی پیروز شد با نتیجه یک بر صفر از سد پرسپولیس بگذرد و نتیجه خوبی را مقابل 120 هزار طرفدار بگیرد.

قضاوت آن مسابقه برعهده حمید خوشخوان بود و حتی در پیست تارتان هم طرفداران نشسته بودند. استقلال در آن مسابقه بازی خوبی انجام داد و پایان با تک گل مظلومی در دقیقه 59 به پیروزی دست یافت.

در این مسابقه پرسپولیس با ترکیب بهروز سلطانی، محمد پنجعلی، روح الله عبادزاده، حسین کاشینژاد، کاظم سید علیخانی، محمد مایلی کهن (مجید سبزی)، علی پروین (کاپیتان)، ضیا عربشاهی، حمید درخشان (عباس کارگر)، غلامرضا فتح آبادی، ناصر محمدخانی بازی کرد و راهنمایی این تیم بر عهده علی پروین بود.

همچنین برای استقلال هم ناصر حجازی (کاپیتان)، رضا رجبی، اصغر حاجیلو، شاهین بیانی، سعید مراغه چیان، رضا نعلچگر، شاهرخ بیانی (عبدالعلی چنگیز)، حمید فرزام نیا، پرویز مظلومی (بیژن طاهری)، رضا احدی، جعفر مختاری فر توپ زدند که منصور پورحیدری سرمربی آن ها بود.

در حال حاضر استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر نتایج خوبی گرفتند و به احتمال زیاد طرفداران و فوتبال دوستان حضور پر رنگی در دربی خواهند داشت. این بازی قرار است 10 فروردین ساعت 16 در استادیوم آزادی برگزار گردد.

بودیمیر به دربی می رسد/ ماهینی تقابل با استقلال را از دست داد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 167

به "پرتماشاگرترین دربی پایتخت چه سالی برگزار گردید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرتماشاگرترین دربی پایتخت چه سالی برگزار گردید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید